Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آلمانی از سیاست‌‌های کرونایی دولت ناراضی هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "آر ان دی" آلمان، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که با وجود کاهش چشمگیر مبتلایان جدید به کرونا در آلمان و افزایش سرعت روند واکسیناسیون اما بیش از نیمی از شهروندان آلمانی همچنان از سیاست کرونایی دولت ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی که توسط موسسه "یوگو" و به سفارش خبرگزاری آلمان انجام شده است نشان می‌دهد که 24 درصد شهروندان بسیار ناراضی و 30 درصد هم از سیاست‌های کرونایی دولت بیشتر ناراضی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که 24 درصد شهروندان از اقدامات کرونایی دولت بسیار ناراضی و 30 درصد دیگر هم بیشتر ناراضی هستند. تنها 6 درصد شهروندان از سیاست‌های کرونایی دولت بسیار راضی و 35 درصد هم بیشتر راضی بودند. 5 درصد شهروندان هم در این باره ابراز بی اطلاعی کردند.

سفر رئیس جمهور فرانسه و وزیر بهداشت آلمان به آفریقای جنوبیبالا گرفتن جدال میان مقامات آلمانی بر سر مسئله واکسیناسیون کودکانوعده آلمان به کره جنوبی برای کمک‌های نظامی بیشتر

البته این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان رضایت مندی از سیاست های کرونایی دولت کمی افزایش داشته است. تنها در بین طرفداران اتحادیه احزاب متحد مسیحی میزان رضایتمندی از سیاست های کرونایی دولت با 62 در مقابل 36 درصد بیشتر است. بخصوص طرفداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان با 84 درصد در مقابل 16 درصد از سیاست‌های کرونایی دولت آلمان ناراضی هستند.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 5426 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داد و به این ترتیب میزان مبتلایان جدید در ازای هر 100 هزار نفر به 37.5 کاهش پیدا کرده است. در سراسر آلمان هم در عرض 24 ساعت 163 مرگ کرونایی جدید گزارش شده است.

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که در عرض 24 ساعت در آلمان حدود 3680159 نفر به کرونا مبتلا شده و 88884 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونا سیاست های کرونایی دولت نظرسنجی نشان می دهد درصد شهروندان ناراضی هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حربه زنگ زده یهودستیزی

پدیده‌ای که پیش از این کمتر شاهد موجی از احساسات نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نفرت از اسرائیل و صهیونیسم بودیم.
پدیده‌ای که حتی گفته می‌شود با اعتراضات ضد جنگ مردم آمریکا در دهه ۱۹۷۰ و مخالفت با سیاست‌های ایالات متحده در ویتنام هم قابل مقایسه نیست. از این جهت که این تظاهرات و اعتراضات از دانشگاه‌های آمریکا شروع شده است.

این نشان می‌دهد که جامعه نخبگی کشور‌های غربی نه از زاویه دینی و تفکیک اسلام و مسیحیت بلکه از زاویه عدالت خواهی و انسانیت موجی از اعتراضات و نارضایتی از سیاست‌های دولت‌های غربی بخصوص آمریکا در پشتیبانی همه جانبه از رژیم صهیونیستی براه انداختند.

نکته قابل تامل اینکه بار دیگر هم مقامات آمریکایی و هم سیاستمداران اسرائیلی تلاش می‌کنند از ابزار یهودستیزی برای توجیه سرکوب این اعتراضات استفاده می‌کنند. ابزاری که به نظر می‌رسد کاربرد خود را از دست داده است.

پیش از این هر گونه اعتراضی که نسبت به سیاست رژیم صهیونیستی چه در اروپا و چه در آمریکا صورت می‌گرفت همواره با انگ یهودستیزی با آن برخورد می‌شد. 

در شروع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در آبان ماه سال گذشته ما شاهد چنین موجی از اعتراضات در سطح کمتری بودیم، اما دولت‌های غربی سعی کردند با توجیه یهودستیزی، اعتراضات را سرکوب و عملا با عنوان یک اقدام مجرمانه با آن برخورد کنند. حتی در آمریکا، روسای چند دانشگاه را بخاطر ابراز همدردی با مردم فلسطین مجبور به استعفا و کناره گیری کردند.

اما در حال حاضر این سطح گسترده از اعتراضات و ابزار تنفر نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که دیگر این ابزار مظلوم نمایی اسرائیلی‌ها کاربرد خود را از دست داده و سیاست‌های دولت‌های اروپایی به اسم مقابله به یهود ستیزی در توجیه حمایت هایشان از رژیم صهیونیستی دیگر اثری ندارد و بعید به نظر می‌رسد که کنگره آمریکا و حامیان اسرائیل در ایالات متحده بتوانند با احضار روسای دانشگاه‌ها آن‌ها را نسبت به جنبش دانشجویی که در حمایت از مردم غزه براه افتاده است مورد توبیخ و سرزنش قرار بدهند.

چرا که در شرایط کنونی ما شاهد سطح گسترده‌ای از اعتراضات هستیم که از علاوه بر آمریکا به کشور‌های اروپایی هم رسیده است و تداوم این اعتراضات و نارضایتی‌ها قطعا می‌تواند بخش‌های دیگری از جوامع اروپا و آمریکا را در بگیرد.

دیگر خبرها

  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم