Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در مراسم بهره برداری از ناوگان جدید حمل و نقل شهری و بین شهری شرکت ملی پست گفت: در سراسر جهان رویکرد پست از ارسال نامه به سمت ارسال بسته و امانات تغییر پیدا کرده است و کرونا شرایط را تغییر داد به نحوی که حجم محصولات پستی به شدت افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: به جهت افزایش حجم مرسولات پستی با کمبود فضای مراکز تجزیه و مبادلات در سراسر کشور مواجه شدیم که با اضافه شدن مرکز مکانیزه خلیج فارس در تهران و تعدادی از شهر‌ها بخشی از مشکل برطرف شد.

او گفت: چالش دیگری در خصوص کمبود وسیله شهری و همچنین کامیون داشتیم که امروز ۳۰ درصد به ظرفیت حمل و نقل برون شهری اضافه و شرایط برای ارسال ۲۰۰ هزار تن مرسولات پستی در سال ۱۴۰۰ مهیا شد.

بیشتر بخوانید

پهپاد پستی در صورت اخذ مجوز به سایر استان‌های کشور توسعه می یابد/ لزوم توسعه و رشد پست هوشمند هوایی در کشور

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بیان کرد: از آن جا که کار توزیع مرسولات پستی با موتورسیکلت به سختی انجام می‌شد، تصمیم گرفتیم سیستم حمل و نقل درون شهری پست را توسعه دهیم که به همین منظور ۴۰۰ دستگاه وانت امروز وارد شبکه پست شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: برای افزایش سرعت ارسال مرسولات هم تلاش شد مرکز تجزیه و مبادلات مکانیزه دیگری در تهران راه اندازی شود که به همین منظور قراردادی با یکی از شرکت‌های دانش بنیان برای نصب و راه اندازی سیستم دسته بندی یا سورتینگ با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد تومان منعقد شد که تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

زرگوش افزود: برای حفظ هرچه بیشتر مرسولات پستی و جلوگیری از آسیب به آن‌ها چهار هزار ترولی خریداری شده است.

او ادامه داد: برای ارتقای وضع کارکنان پست هم در شش ماه دوم سال گذشته افزایش حقوق صورت گرفت و اردیبهشت امسال همسان سازی حقوق نیرو‌های قراردادی عملیاتی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی پست شرکت پست وزارت ارتباطات مرسولات پستی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود