Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا خواجه روز شنبه با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد کرمان، سالانه حدود ۱۹ هزار مترمربع فرش و گلیم دست‌باف تولید می‌کنند، ارزش این فرش‌های تولیدی را حدود ۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون حدود پنج هزار بافنده تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

خواجه، تعداد دارهای فعال قالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را چهار هزار و ۳۷۲ دار بیان و تصریح کرد: فرش‌های تولیدی مددجویان کمیته امداد کرمان به‌ منظور حمایت از قالی‌بافان تحت حمایت بدون واسطه توسط این نهاد به فروش می‌رسد و مواد اولیه مورد نیاز آنها از طریق راهبر شغلی تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با شناسایی طرح‌های روز و مورد نیاز بازار، تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرای طرح‌های قالی‌بافی مددجویان و فروش فرش‌های تولیدی آن‌ها در خارج از استان کرمان با قیمت بالاتر، تلاش کرده بیشترین سود را نصیب مددجویان بافنده تحت حمایت کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان استعدادسنجی قالی‌بافان و مشاوره شغلی آن‌ها به‌صورت چهره به چهره را از رویکردهای اساسی این نهاد در ایجاد طرح‌های قالی‌بافی اعلام و بیان کرد: پس از طی این مراحل متقاضیان بافت فرش برای انتخاب نوع فرش و تکمیل پرونده به واحدهای مربوطه معرفی می‌شوند تا با تهیه امکانات نقشه و مواد اولیه مورد نیاز توسط کمیته امداد، طرح راه‌اندازی شود.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حاشیه برگزاری نمایشگاه «عطرگل یاس» در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، ضمن تشکر از همکاری جمعیت هلال احمر در اجرای طرح یاس، گفت: بر اساس آنچه در روزهای آغازین این طرح برنامه‌ریزی شد، این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ داد و طرح یاس با موفقیت‌هایی همراه بود.

وی افزود: هر چه از زمان اجرای طرح یاس می‌گذرد، ظرفیت‌های ناشناخته آن بیشتر آشکار می‌شود. ما ظرفیت‌های زیادی داریم که اگر به کار گرفته شود، کشور در همه عرصه‌ها متحول می‌شود و امروز پروژه ملی طرح یاس یکی از این ظرفیت‌ها است،

بختیاری با اشاره به توانمندسازی و فعالیت ۳۰ هزار دختر در طرح یاس، خاطرنشان کرد: این توانمندسازی انجام شده به صورت عملی بوده، بنابراین حتماً در خصوص تفاهم‌نامه تجدید نظر شود و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این طرح ملی قرار گیرند.

وی اضافه کرد: سه هزار خانه هلال در این پروژه به کار گرفته شده است و امروز این خانه‌ها مرکز تربیتی در ۴۰۰ شهر و شهرستان است. خانه هلال برکات زیادی به همراه داشته است و دختران ما عزم خود را قوی‌تر در عرصه توانمندسازی و مهارت‌آموزی به کار گرفته‌اند.

بختیاری در پایان گفت: برای اربعین امسال ۳۰ هزار دختر فعال در این طرح به کربلا مشرف می‌شوند.

کد خبر 6099635

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود