Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:25:13 GMT

کلید سازی شبانه روزی ناجی 24ساعته شما

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۳۳۵

کلید سازی شبانه روزی ناجی 24ساعته شما

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای اغلب ما پیش آمده که پشت درب مانده باشیم درحالی که کلیدها در خانه جا مانده است. در این مواقع تنها راهکار تماس با کلید سازی شبانه روزی است تا فرد متخصص بیاید و درب خانه را باز نماید. حال اگر بچه کوچکی در خانه داشته باشیم و یا غذای‌مان روی اجاق گاز باشد استرس‌مان افزایش پیدا خواهد کرد، اما داشتن شماره تماسی از یک کلید ساز شبانه روزی می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که در هر ساعت از روز یا شب می‌توانید با ایشان تماس بگیرید و آن‌ها نیز در اسرع وقت خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مطلب می‌خواهیم به این شغل خاص و حساس بپردازیم و ضمن آن که به تاریخچه کلید و قفل اشاره‌ای می‌کنیم به شما خواهیم گفت که یک قفل سازی شبانه روزی و حرفه‌ای چه خدماتی را می‌تواند به شما ارائه نماید. در انتها نیز مرکز کلید سازی شبانه روزی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد که در صورت مواجه شدن با مشکلی در کلید و قفل خانه، محل کار و یا خودرو خود می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.

قفل و کلید از گذشته تا امروز

اگر به تغییرات قفل و کلید از گذشته تاکنون توجه کرده باشید، دیده‌اید که این دو محصول دست ساز بشر از قدیم تا به الان تا چه اندازه تغییر کرده است. در گذشته‌های دور ماشینی وجود نداشت که نیاز به قفل داشته باشد و برای خانه‌ها نیز کلید و قفلی طراحی نمی‌شد. تنها قفل موجود کلونی بود که پشت در می‌انداختند و خانه و محل سکونت خود را از ورود غیر مخافظت می‌کردند. اما بعدها قفل‌هایی طراحی شد که با استفاده از کلید باز می‌شد که این قفل و کلیدها هم ساختار چندان پیچیده‌ای نداشتند ولی کمی بعدتر قفل و کلیدهایی طراحی شدند که ساختاری شبیه به معما داشتند و گاهی لازم بود با چند کلید باز شوند. قفل‌های چوبی با ساختاری ساده و قفل‌های مکانیکی که از ساختار پیچیده‌تری برخوردار بودند از دستاوردهای بشر در این زمینه بود ولی بعدها قفل‌های فلزی که از جنس آهن بودند و برای‌شان کلیدهای نسبتا کوچکی طراحی شده بود، ساخته شدند به طوری که افراد می‌توانستند آن را در جیب خود قرار دهند.

قفل و کلید ساز کیست؟

قفل و کلیدسازی شغلی قدیمی است که با پیشرفت فناوری‌های روز و شهرنشینی و تولید خودروهای مختلف تغییرات بسیار زیادی کرده است. کلیدساز فردی است که با داشتن مهارت فلزکاری بتواند از روی کلیدهای ساخته شده نمونه مشابه را کپی کرده و بسازد، اما با توجه به قفل‌های بسیار پیشرفته‌ای که امروزه برای درب ضد سرقت خانه‌ها و محیط‌های کاری ساخته شده و خودروها نیز دارای قفل‌های پیچیده و حساس شده‌اند، کار کلیدسازی کمی پیچیده‌تر شده و نیاز به داشتن خلاقیت و تخصص‌های حرفه‌ای‌تری دارد. طبیعتا قفل سازی هم همین گونه است و فرد قفل ساز باید از طراحی و ساختار یک قفل آگاه باشد تا بتواند در مواقع لزوم آن را باز نماید و یا کلیدی برای آن بسازد. با پی بردن به اهمیت این شغل، نقش کلید سازی شبانه روزی برای ما روشن‌تر می‌شود و متوجه خواهیم شد که اگر افرادی با این مهارت در دسترس‌مان باشند تا چه اندازه زندگی برای ما ساده‌تر خواهد شد.

قفل و کلید ساز شبانه روزی چه خدماتی را به شما ارائه می‌کند؟

کلید و قفل ساز شبانه روزی از جمله خدماتی هستند که در صورت دسترسی به آن‌ها در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. از دیگر خدماتی که کلید ساز شبانه روزی به مشتریان ارائه می‌کند می‌توان به ارائه باتری‌های اورجینال و اصلی ریموت کنترل خودرو، گاوصندوق، انواع درب‌های چوبی و آهنی و همچنین موارد زیر اشاره کرد.

توانایی در باز کردن انواع قفل‌ درب‌های ضد سرقت تبحر در باز کردن قفل‌های ایرانی و خارجی ساختمان‌ها و خودروها تعمیر قفل درب ضد سرقت قابلیت باز کردن درب گاو صندوق ارائه انواع قفل دیجیتال و نصب آن روی درب فروش قفل و یا تعمیر آن به صورت شبانه روز مهارت ساخت کلید یدک برای کلید اصلی توانایی در ساختن کلید برای هرگونه قفل

ارائه مجوز قانونی یکی از بایدهای کلید سازی

به طور کل نه تنها هنگام استفاده از مهارت قفل ساز شبانه روزی بلکه در هر جا و هر زمان می‌خواهید کار ساخت قفل و کلید خانه و یا خودروی خود را به کلید ساز بسپارید لازم است از سابقه فعالیت وی مطمئن باشید و مجوزهای کاری وی مانند گواهینامه فنی حرفه‌ای، کارت ویزیت قفل سازی و همچنین نام شرکت و مجوز کار وی از شرکت مورد نظر را ببینید. همچنین شما به عنوان مشتری نیز لازم است مدارک شناسایی ارائه کنید تا مشخص شود خانه و یا خودرو برای شماست.

چرا استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی بهتر است؟

اگر زمانی متوجه شوید که کلیدهای خود را گم کرده‌اید و یا سوئیچ ماشین را داخل آن جا گذاشته‌اید و درب بسته شده و زمان کار مغازه کلید سازی نیز به پایان رسیده و شما دسترسی به هیچ کسی ندارید و یا در جایی مانند منطقه شمال شهر تهران زندگی کنید که قفل سازی در آن نزدیکی نیست، در این موارد دسترسی به یک کلید ساز شبانه روزی می‌تواند گره از مشکل شما باز نماید. کلید سازی شبانه روزی شمال تهران تمهیداتی را به صورت واحدهای سیار در نظر گرفته که در صورت نیاز کاربران می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز با آن‌ها تماس گرفته و از خدمات آن‌ها بهره مند شوند. این افراد که برای مجموعه امداد کلید تهران فعالیت می‌کنند در تمامی نقاط تهران از جمله شمال، شرق و غرب و ... واحدهای سیار مستقری دارند و افراد متخصص بعد از بررسی مشکل، خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

امداد کلید تهران کلید سازی شبانه روزی و سیار تهران

با اشاره مختصری که در بخش پیشین درباره ارائه خدمات شبانه روزی و سیار در منطقه شمال شهر تهران کردیم با شیوه کار و عملکرد امداد کلید تهران تا حدی آشنا شدید. مرکز امداد کلید تهران فعالیت خود را با برخورداری از کادری مجرب و متخصص آغاز کرده است که بیشتر آنان از مغازه دارانی هستند که در این صنف فعالیت می‌کنند و دارای مجوز رسمی از اتحادیه هستند. بنابراین مشتریان می‌توانند به راحتی و با اطمینان خاطر از مهارت و خدمات آن‌ها به طور 24 ساعته بهره‌مند شوند. برای آن که بتوانید بیشتر با خدمات قفل سازی شبانه روزی آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت امداد کلید را به آدرس الکترونیکی https://emdad-kelid-tehran.com/ ببینید تا با خدمات متنوع این مجموعه مانند باز کردن درب ضد سرقت، ساخت سوئیچ‌های رمز دار و باز کردن درب خودرو و .. مطلع شوید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار کلیدسازی سیار کلید سازی شبانه روزی شبانه روز قفل و کلید کلید و قفل قفل سازی باز کردن قفل ساز ضد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان