Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۷۲ هزار و ۲۵۱ احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص اردیبهشت ماه امسال، تعداد 138 هزار و 88 ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز در این ماه به 172 هزار و 251 مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است بر اساس آمار منتشر شده، در فرودین ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» 319 هزار و 491 و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز 353 هزار و 30 مورد بوده است.

5 استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در دومین ماه بهار به تفکیک هر استان حاکی از آن است که 5 استان «تهران با 28 هزار و 855 مورد، خراسان رضوی با 11 هزار و 38 مورد، اصفهان با 10 هزار و 835 مورد، آذربایجان شرقی با 7 هزار و 405 مورد و خوزستان با 7 هزار و 219 مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

یادداشت اقتصادی| بورس و انتخابات 1400

5 استان با کمترین ثبت نام در «سجام»

از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، 5 استان «ایلام با 658 مورد، کهکیلویه و بویراحمد با 870 مورد، زنجان با یک هزار و 252 مورد، سمنان با یک هزار و 252 مورد و خراسان جنوبی با یک هزار و 347 مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

لازم به ذکر است سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران بازار سرمایه بورس تهران احراز هویت ثبت نام بر اساس شده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز‌های سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

به گزارش مهر، همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت‌تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد