Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: سامانه جانا با هدف الکترونیکی‌شدن تمام فرآیندهای مرتبط با مجوزهای تاسیسات گردشگری و تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات این حوزه به صورت برخط، راه‌اندازی شده و از این پس صدور و تمدید پروانه‌ بهره‌برداری مربوط به تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، سفره‌خانه‌سنتی، مجتمع‌های بین‌راهی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی که قبلا به‌صورت دستی انجام می‌شد از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع تمام تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

محمدی با تاکید بر لزوم ثبت نام واحدهای اقامتی و پذیرایی در این سامانه بیان کرد: با توجه به اینکه مهلت پروانه بهره برداری تمامی تاسیسات گردشگری به پایان رسیده،  مدیران این مراکز موظف‌اند پس از تایید مدارک در حوزه معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نسبت به تکمیل اطلاعات در این سامانه به نشانیhttp://myst.mcth.ir اقدام و کد شناسه دریافت کنند که درحال‌حاضر این فرآیند در سطح استان درحال انجام است.

او با اشاره به مهلت پروانه بهره‌برداری که از این طریق صادر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اجرای فرایند استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان، واحدهایی ک موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شوند پروانه بهره برداری سه ساله دریافت می کنند و در غیر این صورت مهلت پروانه یکساله است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان یادآور شد: سرعت در صدور مجوزها و ضرورت تکمیل مدارک برای جلوگیری از دخل و تصرف‌های احتمالی از جمله مزایای این طرح به‌شمارمی‌روند.

46

کد خبر 1519931

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین پروانه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس حوزه‌ قضایی جرقویه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر خدمات قضایی جرقویه، شصت و نهمین دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان است که ارائه خدمات قضایی به مردم را آسانتر می‌کند.
سیدحسن علوی نائینی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان گفت: با مدیر این دفتر به منظور ایجاد باجه خدمات الکترونیک قضایی در شهر حسن آباد مرکز بخش جرقویه علیا نیز هماهنگی شده است تا برای دسترسی به خدمات قضایی، به طی کردن مسافت طولانی اهالی به نقاط مختلف شهرستان نیاز نباشد.
شهرستان جرقویه با حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جرقویه علیا تشکیل شده که در مجموع ۴ شهر و ۲۱ روستا را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد