Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:14:54 GMT

ترددهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۸۷۹

ترددهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ممنوع است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو طبق تصویب ستاد ملی کرونا ترددهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد ماه ممنوع است و توجه دقیق به سیاست‌های ابلاغی در وهله اول خسارات و صدمات ناشی از شیوع کرونا به جامعه و مردم را کاهش می‌دهد.

حمید ملانوری، امروز شنبه ۸ خرداد در حاشیه حضور ویدئوکنفرانسی در هفتادمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا از ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد سفر استانی ممنوع است و در این مدت پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به استان را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی گفت: ۱۶ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و در این مدت مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا برای کاهش روند شیوع و حفظ سلامتی مردم دنبال شده که در کنترل کرونا بسیار اثرگذار بوده است.

استاندار خراسان جنوبی، همراهی مردم در این مدت را از عوامل اصلی موفقیت در مدیریت بیماری ذکر کرد و افزود: با توجه به اهمیت تداوم روند کاهشی شیوع ویروس از مردم خواستاریم از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی اظهار کرد: در این محدودیت‌ها افرادی که سفر ضروری دارند با توجه به ممنوعیت ورود و خروج باید از ناوگان‌ حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

ملانوری گفت: همکاران ما در فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی نیز باید به جهت مدیریت شرایط، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: براساس گزارش‌های رسیده وضعیت کرونا در خراسان جنوبی به ثبات رسیده و لازم است برای حفظ این روند نزولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت تردد کروناویروس خراسان جنوبی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند