Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «خودرو» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با رشد پنج درصدی قیمت ۱,۷۷۲را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۷۶۷ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی حدود ۴۴۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۷۶۷ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات این سهم از رقم ۷۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و سه درصد را افراد حقوقی خریداری کردند. از طرف دیگر ۳۷۵میلیون برگه سهم (۸۶درصد) را اشخاص حقیقی و ۶۱میلیون برگه سهم (۱۴درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خودرو با ثبت معاملاتی صعودی، از ابتدای معاملات به صف خرید نشست و با اقبال سهامداران مواجه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

پربیننده ترین بورس تنها بازار منفی هفته اول خرداد / بیشترین بازدهی برای خریداران سکه نقشه بورس (۸خرداد) / رشد ۱۷هزار واحدی شاخص کل واکنش بازار‌ها به تحولات انتخاباتی سنگین ترین صف های خرید و فروش / افزایش دلگرم کننده تقاضا در بازار نمای میانی بورس (۸خرداد) / شاخص کل ۲۷هزار واحد رشد کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا بورس امروز خودرو بورس امروز انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار