Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز شنبه در همایش هویت دختران ایرانی، افزود: متاسفانه کشور با بحران هویت دختران ایرانی مواجه بوده و تمایل دختران و زنان به الگوبرداری از خصوصیات مردان مانند کوتاهی مو، پوشیدن لباس هایی به سبک پسرانه و اهمیت دادن به اشتغال بیانگر یک خلا جدی در نظام اجتماعی کشور است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معنی هویت برای بسیاری از دختران ایرانی بازگو نشده است و باید برای رفع این مشکل در این مسیر هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدبیگی با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان یک نهاد متولی، وظیفه هویت بخشی به دختران ایرانی را دارد، تصریح کرد: توکل بر خدا، داشتن عفاف و حجاب از بارزترین ویژگی های هویتی در یک دختر مسلمان است که باید در سرلوحه توجه تمامی دختران ایران زمین قرار گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم لیلا امیری مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین، گفت:این بانوی خبرنگار، الگویی سازنده از یک دختر با هویت ایرانی بود و استان قزوین نیاز به تکثیر افرادی مانند ایشان دارد.

محمدبیگی تصریح کرد: توکل بر خدا، ولایت مداری و دست نکشیدن از قیام و قلم از بارزترین ویژگی آن مرحوم تا آخرین لحظات زندگی اش بود.

وی با بیان اینکه این خبرنگار قیام و قلم، همواره در راه حق، فعالیت اجتماعی و رسانه ای داشت،  افزود: راه امیری راه عزت و کرامت در مسیر عشق به ولایت بوده است و به تمام اصحاب رسانه توصیه می کنم این بانوی قیام و قلم را الگو قرار داده و راه پاک دستیش را ادامه دهند.

همایش هویت دختران ایرانی امروز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم لیلا امیری از فعالان رسانه استان قزوین که هفته گذشته بعد از تحمل یک دوره بیماری در گذشت، برگزار شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان بحران هویت استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان مجلس شورای اسلامی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان بحران هویت استان قزوین اخبار کنکور دختران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است