Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس با بیان اینکه شورای وحدت از صدر تا ذیل، از ابتدا حامی آیت‌الله رئیسی بوده  است، از تشکیل شورای راهبردی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز‌، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری امروز در نشست خبری که به میزبانی خبرگزاری تسنیم استان فارس با حضور اصحابه رسانه برگزار شد، اصحاب رسانه را چشم‌های بیدار جامعه در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: در طول حیات 43 ساله انقلاب اسلامی، معمولاً هر سال یک انتخابات داشتیم که با حضور میلیونی و حقیقی مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، انتخابات فرمایشی بود و لیستی را به مردم داده و تهدید می‌کردند که حتما باید به این لیست رای بدهید، ادامه داد: در انقلاب اسلامی مردم از صدر تا ذیل نظام را خودشان به صورت واقعی انتخاب می‌کنند و به همین دلیل حضور پر شور دارند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس با بیان اینکه هر چه این حضور پرشورتر باشد، شمشیر برنده‌ای در مقابل دشمنان نظام اسلامی است، افزود:  حضور حداکثری مردم نظام اسلامی را بیمه می‌کند. 

به گفته وی، همیشه قبل از هرگونه انتخاباتی در جمهوری اسلامی، دشمنان سعی در دلسرد کردن مردم و نیامدن پای صندوق‌های رای می‌کنند و هر روز با یک بهانه به دنبال دلسرد کردن مردم هستند ولی همیشه این مردم هستند که با حضور پرشور خود، دشمن را دلسرد می‌کنند و آن شخص یا اشخاصی که به نظرشان اصلح‌تر را انتخاب می‌کنند.

طاهری گفت: این رسانه‌ها هستند که بدون حب و بغض باید مردم را به حضور پرشور و حداکثری تشویق کنند؛ چراکه در اصل حضور نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر دلسرد نکردن مردم برای حضور در انتخابات افزود: کسانی که مردم را دلسرد می‌کنند و ندای عدم شرکت در انتخابات را مطرح می‌کنند، ندای شیطانی است و الهی نیست. 

طاهری با بیان اینکه انتخابات یک روز است اما آثارش طولانی مدت است، بیان کرد:  دولت هیئت اجرایی کشور است، هر چه هیئت اجرایی قدرتمندتر و با آرا بالاتر انتخاب شوند می‌تواند در همه عرصه‌ها قدرتمندتر حضور پیدا کند. 

وی با بیان اینکه چه در زمان امام راحل و چه اکنون، انتخاب مردم هر چه بوده، مورد تائید نظام بوده و نظام، رای مردم را می‌پذیرد و برای آن احترام قائل است، گفت: این جهت از همه رسانه‌ها تقاضا دارم که برای گرم کردن تنور انتخابات هر آنچه را که می‌توانند انجام دهند؛ چراکه این امر وظیفه اخلاقی، شرعی، دینی و بین‌المللی ما است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سوریه و حضور پرشور مردم در این انتخابات تصریح کرد: این حضور دید دنیا را نسبت به بشار اسد عوض کرد و حتی معارضین سوری هم راه چاره‌ای جز همراه با حکومت انتخابی مردم نداشته و این نشان‌دهنده این است که ایران، طلایه‌دار حرکت مقاومت در منطقه و جهان است.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس درباره شورای وحدت و سازوکار آن گفت: این مجموعه هم همچون دیگر مجموعه‌های انقلابی، ستاد انتخاباتی دارد که هم در ارتباط با شورای شهر و روستا و هم انتخابات ریاست‌جمهوری ایفای نقش می‌کند، ولی بحث ریاست جمهوری مهمترین وظیفه این شوراست که در این راستا محمدجوادسلمان‌پور به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شده است. 

انتخابات 1400|رئیس شورای ائتلاف کردستان: آیت‌الله رئیسی شاخصه‌های «کاندیدای اصلح» را دارد / مردم در آگاهانه انتخاب کنندانتخابات 1400| نماینده مردم بندرعباس: گره زدن اقتصاد کشور به سیاست خارجی غلط است‌ / "رئیسی" انگیزه تحول‌آفرینی داردانتخابات 1400| "دولت ‌جوان و پر‌تحرک" مسیر پیشرفت را سرعت می‌دهد / مردم به "صلاحیت و توانمندی" توجه کنند

طاهری گفت: شورای وحدت از صدر تا ذیل، از ابتدا حامی آیت‌الله رئیسی بوده و از ایشان برای حضور در انتخابات هم دعوت کردند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس در رابطه با انتخابات شورای شهر و روستا تاکید کرد: جامعه روحانیت نسبت به هیچ کدام از لیست‌های منتخب و اعلامی، نفی یا اثبات نظری نمی‌دهد؛ چراکه روحانیت یک نهادی است که همه باید تحت حمایت این نهاد باشند لذا به عنوان دبیر جامعه روحانیت در انتخابات شورای شهر هیچ ورودی نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه در استان فارس مجید فروردین به عنوان مسئول هماهنگی صدای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان منصوب شد، افزود: از روز گذشته شورای راهبردی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان فارس تشکیل شده و من هم به عنوان رئیس شورای راهبردی انتخاب شدم که تلاش دارم در یک روز پیش رو اعضای این شورا را معرفی کنم.

رئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان فارس گفت: به دنبال این هستیم که این شورا را با همه نیروهای اصولگرا، اصلاح‌طلب و احزاب مختلف تشکیل دهیم، چراکه آقای رئیسی اعتقاد دارند باید همه ظرفیت‌ها را دید بنابراین در شورای راهبردی همه احزاب می‌توانند حضور داشته باشند. 

طاهری در مورد همراهی مالی از شورای وحدت توسط برخی از گروه‌ها گفت: تا ندانیم و نشناسیم که هدف از این کمک‌ها چیست، قطعاً قبول نخواهیم کرد پس درهای این ستاد به روی همه اقشار و احزاب باز است اما در موضوع مالی سخت‌گیری‌هایی وجود دارد. 

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در ارتباط با ساز و کار ستاد های انتخاباتی آیت‌الله رئیسی نیز گفت: برای هماهنگی و مدیریت این ستاد در استان یک دستورالعملی وجود دارد که با هماهنگی با مجید فروردین، اقدام به راه‌اندازی ستاد مردمی می‌شود و همه اقشار می‌توانند در این ستاد حضور داشته باشند. 

وی درباره سفر حضوری آیت‌الله رئیسی به استان فارس نیز گفت: از آنجا که فارس و شیراز به عنوان یک کلانشهر در نظر گرفته می‌شود اگر قرار به سفر حضوری برای استان‌ها باشد استان فارس در اولویت خواهد بود که باید موارد بهداشتی منطقه نظر قرار گرفته شود.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخاباتی آیت الله رئیسی ستاد انتخاباتی رئیسی در استان جامعه روحانیت شورای راهبردی استان فارس ستاد انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند