Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – برخلاف سال‌های گذشته ذوب‌آهن وضعیت خوبی در لیگ‌برتر ندارد و بسیاری از دوستداران این تیم نگران وضعیت گاندو‌ها هستند. در همین راستا مهدی رجب‌زاده کاپیتان سابق و پیشکسوت ذوب‌آهن بابت وضعیت این تیم در لیگ برتر و خطر سقوط به دسته پایین‌تر ابراز نگرانی کرد و در همین راستا با میزان به گفت‌وگو پرداخت:

دیدگاه شما در رابطه با وضعیت این فصل ذوب آهن چیست؟

از وقتی مجتبی حسینی به ذوب آهن آمد، تغییرات را در تیم احساس کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن فرم تیمی خوبی پیدا کرده و این کاملا قابل احساس است، اما در نتیجه گیری مقداری نوسانی عمل کرده است.

گاندو‌ها در لیگ استقلال را با ۲ گل شکست دادند اما در ۲ بازی بعدی به سرخابی‌ها باختند…

این از بدشانسی ذوب آهن بود که برنامه بازی‌ها به نحوی شد که در یک بازه زمانی کوتاه ۳ بازی متوالی با استقلال و پرسپولیس داشتیم. ذوب آهن در ورزشگاه آزادی استقلال را برد، اما در ۲ بازی بعدی قافیه را به تیم‌های سرخابی پایتخت باخت. در بازی مقابل پرسپولیس ذوبی‌ها حتی ۱ درصد از چیزی که از آن‌ها انتظار می‌رفت را نشان ندادند و از نظر بدنی و روحی مشکل داشتند.

چه اتفاقی باعث شکست ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس شد؟

ذوب آهن در این بازی نه در دفاع و نه در حمله حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان تیم در گردش توپ و بازیسازی بسیار ضعیف عمل کردند. نیمه اول بازی کمی متعادل بود و ذوب آهن روی اشتباه فردی گلر پرسپولیس گل زد؛ اما نیمه دوم فشار حملات سرخپوشان خیلی بیشتر شد و حتی می‌توانستند بیشتر از ۲ گل به ثمر برسانند. به طور کلی ذوب آهن در جریان بازی هیچ موقعیت و خطر خاصی ایجاد نکرد.

نبودن قاسم حدادی‌فر در این روند تاثیر داشته است؟

قاسم حکم لیدر و محور تیم را دارد. او با پاس‌های کوتاه و بلند خود به بازی ذوب آهن ریتم میداد و در مواقع نیاز سرعت بازی را کم یا زیاد می‌کرد. با اینکه او پا به سن گذاشته، اما با تجربه بالایش نقطه اتکای خوبی برای تیم بود.

درباره حواشی پیش از بازی که مشابه آن را در بازی سپاهان – پرسپولیس شاهد بودیم صحبت کنید.

حساسیت و تنش بین پرسپولیس و تیم‌های اصفهانی از گذشته وجود داشته و پارسال در آن بازی معروف به اوج خود رسید (پ‌ن: سپاهان و پرسپولیس در لیگ نوزدهم قرار بود در نقش جهان به مصاف هم بروند که این اتفاق نیفتاد و نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد) البته پس از موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ و آسیا حساسیتی نسبت به این تیم در بین هواداران تمام تیم‌ها شکل گرفته است. متاسفانه بعد از شیوع کرونا و عدم حضور تماشاگران در استادیوم ها، وضعیت خیلی بد شده و نیمکت خیلی از تیم‌ها با هم درگیر هستند و در بیشتر بازی‌ها شاهد دعوا و اخراج و فحاشی هستیم. متاسفانه به این جنجال‌ها در رسانه‌های عربی پرداخته می‌شود و تصویر بدی از کشور ما به ثبت می‌رساند. ما هزاران سال فرهنگ و تمدن غنی داریم و این حرکت‌های خجالت آور در شان و شخصیت ما ایرانی‌ها نیست. بیشتر بخوانید: رجب‌زاده: انتقاد کرده‌ام، ولی هیچ‌وقت ذوب‌آهن را تخریب نکردم/ فسخ قرارداد یک‌طرفه در فوتبال ایران باب شده است

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است