Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- مسعود ذوالقدر با بیان این‌که شرکت صنعتی نیرو محرکه ماموریت تولید گیربکس برای انواع خودروهای سواری گروه صنعتی ایران خودرو را  برعهده دارد، بیان کرد: این شرکت در سال گذشته با ۴۱ درصد افزایش تولید توانست ۴۸۰ هزار دستگاه انواع گیربکس خودروی سواری تولید کند.

قائم مقام اجرایی شرکت صنعتی نیرومحرکه با اشاره به دستاوردها و اقدامات شاخص این شرکت در حوزه ارتقای کیفیت، افزود: کاهش محسوس روند برگشتی و اخطار کیفی از سوی مشتری در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۷ و ۹۸  از جمله دستاوردهایی به شمار می رود که نشانگر اثربخشی مثبت نظام بهبود این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: شرکت صنعتی نیرو محرکه با برخورداری از آزمایشگاه های تایید شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، جزو شرکت های برتر منطقه در زمینه توانمندی های آزمایشگاهی به شمار می رود؛ به نحوی که با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایمنی و بهداشت شغلی، زیست محیطی و آزمایشگاهی و با اخذ گواهی نامه های مرتبط از مراجع ذیصلاح تلاش کرده نقش خود را در ارتقای سطح رضایتمندی ذی‌نفعان ایفا کند.

ذوالقدر افزود: در سال۹۹، برای نخستین بار در کشور، پروژه‌های گیربکس شش سرعته دستی و نیمه اتوماتیک در دستور کار نیرو محرکه قرار گرفت. گیربکس شش سرعته دستی در اسفندماه سال گذشته مطابق با برنامه زمانبندی ایران خودرو، به تولید انبوه رسید. تمامی مراحل طراحی تا تولید انبوه این پروژه توسط جوانان متخصص ایرانی در بازه زمانی کمتر از ۹ ماه صورت گرفت که رکورد مهمی در تولید محصول جدید محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که فاز مطالعات گیربکس DCT7 دو کلاچه اتوماتیک که در سال ۹۹ آغاز شده، هم زمان با گیربکس نیمه اتوماتیک در حال پیشرفت است، عنوان کرد: اقدامات اجرایی پروژه گیربکس اتوماتیک نیز آغاز شده است.

وی با بیان این‌که هم زمان با طراحی و اجرای پروژه های مذکور، مطالعات ساخت گیربکس خودروهای برقی و هیبریدی را مطابق با برنامه های توسعه ایران خودرو پیش خواهیم برد، گفت: برای این منظور و افزایش توانمندی طراحی و تولید گیربکس، در حال ارتقای آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و صحه گذاری گیربکس در شرکت نیرو محرکه هستیم. در حال حاضر بخشی از آن به مرحله اجرا رسیده و بخش باقی مانده نیز با خرید تجهیزات جدید، محقق خواهد شد. البته عمده این تجهیزات مربوط به صحه گذاری و تست انواع گیربکس های اتوماتیک و با هدف ارتقای کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو تولید بازار هیبرید ایران خودرو گیربکس نیرو محرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد

به گزارش قدس آنلاین، تویوتا موتور اعلام کرد که فروش و تولید جهانی این شرکت در سال منتهی به ۳۱ مارس با توجه به تقاضای قوی و نبود محدودیت‌های عرضه نیمه هادی به بالاترین حد خود رسیده است.

تویوتا برای سال منتهی به مارس اعلام کرد که فروش جهانی آن تنها با رشد ۷.۳ درصدی به ۱۰.۳۱ میلیون دستگاه در سال نسبت به سال گذشته رسیده است و برای اولین‌بار است که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، در حالی که تولید آن به ۹.۹۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۹.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، بزرگترین خودروساز جهان از نظر حجم، شاهد کاهش فروش و تولید خود در ماه مارس در میان رقابت شدید در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان بود.

طبق گزارش رویترز، فروش جهانی تویوتا در ماه مارس با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۸۹۷ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید و تولید آن نیز با ۱۰.۳ درصد کاهش به ۸۰۷ هزار و ۲۶ دستگاه رسید. فروش جهانی باتری خودروهای الکتریکی در سال منتهی به مارس بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۱۱۶ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تویوتا قصد دارد شروع تولید خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده را از برنامه اولیه سال ۲۰۲۵ به بهار سال ۲۰۲۶ به عقب براند. طبق گزارشها، این خودروساز قصد دارد عمداً یک دوره  توقف در تجارت خود ایجاد کند تا از کیفیت و ایمنی اطمینان حاصل کند. مقامات تویوتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!