Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:53:43 GMT

حمله نفرت انگیزبه زن چینی در خیابان +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۳۲۱

حمله نفرت انگیزبه زن چینی در خیابان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم ضرب و شتم زن چینی که در خیابان از سوی مردی جوان با باد کتک گرفته بود میلیون ها بار در فضای مجازی دیده شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، در فیلم دیده می شود که این زن پس از بازگشت از خرید با ضربه مشت جوان رهگذر نقش بر زمین می شود و شاهدان ماجرا نیز هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

--- ---

دوربین های مداربسته نیویورک از لحظه حمله این جوان فیلم گرفته و پلیس ساعاتی پس از حمله متهم را به جرم ضرب و شتم بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته پلیس زن چینی که براثرحمله نژاد پرستانه جوان آمریکایی مورد حمله قرار گرفته دچار کبودی دو چشم و شکستگی بینی شده و تحت نظر پزشکان قرار گرفته است.
با افزایش حملات نژاد پرستانه در آمریکا شهردار نیویورک قول داده تا تدابیر امنیتی را در این ارتباط افزایش دهد.
با شیوع گسترده ویروس کرونا و مرگ هزاران نفر در سراسر این کشور حملات نژاد پرستانه علیه چینی ها در این کشور به شدت افزایش یافته است زیرا آنها معتقدند که سهل انگاری محققان چینی هنگام آزمایش در آزمایشگاها باعث رهایی این ویروس کشنده و انتقالش به سراسر جهان شده است.
آخرین آمارنشان داده که حداقل 86 حمله و جنایت در این ارتباط بر علیه چینی ها و آسیایی ها در سراسر آمریکا اعلام شده است و روزانه بر تعداد این حملات افزوده می شود.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

حمله نفرت انگیزبه زن چینی در خیابان +فیلم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: زن چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6093270

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم
  • ببینید | حمله هولناک یک مرد شمشیر سامورایی به مردم در خیابان
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد