Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی امروز تفاهمنامه تامین مالی ترمینال جدید فرودگاه امام با حضور وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی امضا شد که در این مراسم خبری از مدیرعامل شهر فرودگاهی نبود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز طی مراسمی با حضور تعداد محدودی اصحاب رسانه در شهر فرودگاهی امام (ره) تفاهم‌نامه تامین مالی احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تفاهم‌نامه‌ای در قالب BOT به ارزش 2 میلیارد یورو برای احداث فاز اول ترمینال جدید فرودگاه بین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شرکت فرودگاه‌ها و یک بانک داخلی امضا شد. بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک طرف قرارداد 80 درصد و شرکت شهر فرودگاهی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هرکدام 10 درصد از تامین مالی احداث این ترمینال را بر عهده خواهند داشت.

ظرفیت کنونی فرودگاه امام خمینی (ره) 10 تا 12 میلیون مسافر در سال است، اما با احداث فاز اول ترمینال جدید با ظرفیت 25 میلیون نفر، ظرفیت کل فرودگاه به بیش از 35 میلیون نفر در سال خواهد رسید. ظرفیت فاز نهایی این طرح 110 میلیون مسافر در سال است.

برای احداث این ترمینال 600 هکتار زمین تخصیص داده شده و فاز اول ترمینال در مساحتی معادل 410 هزار متر مربع تاسیس می‌شود. همچنین اپرون این ترمینال در 100 هکتار زمین ایجاد شده و ظرفیت پارک 70 هواپیما را خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، احداث فاز اول ترمینال در یک بازه 48 ماهه انجام خواهد شد.

به گزارش تسنیم،‌ تفاهمنامه امروز در حالی امضا شد که یکی از طرف‌های اصلی این تفاعهمنامه یعنی مدیرعامل شهر فرودگاهی امامم در مراسم حضور نداشت. گفته می‌شود بروز برخی اختلافات باعث شده تا کربلایی در این مراسم حضور نیابند. پیگیری های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که مدیرعامل شهر فرودگاهی امام به زودی به محل کار خود باز می‌گردد.

چهارشنبه گذشته کربلایی مدیرعامل شهر فرودگاهی نشست خبری برای بیان برنامه‌ها و اهداف این شرکت طی 17 ماه حضور خود برگزار کرد. طرح سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در این نشست و پاسخ مدیرعامل شهر فرودگاهی احتمالا باعث و بانی اتفاقات امروز بوده است.

چهارشنبه گذشته کربلایی با اشاره به این که از همان ابتدای سقوط هواپیما، اوکراینی ها در محل حادثه حاضر بودند،‌دستگاری در صحنه سقوط را رد و تاکید کرد سقوط هواپیما غیرعمدی بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شهر فرودگاهی ترمینال جدید فرودگاه شهر فرودگاهی امام فاز اول ترمینال فرودگاه امام تامین مالی امضا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است

خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود که از سوی مدیرعامل باشگاه هوادار تکذیب شد.

طرفداری | محمدجواد رحیمی شایعه به فروش رساندن امتیاز مجموعه در پایان فصل جاری را به طور رسمی تکذیب کرد.

محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار پس از پایان نشست هیات مدیره و مالک باشگاه هوادار،شایعه فروش امتیاز مجموعه را صراحتا و به طور کامل کذب و پوچ برشمرد، که به اذعان وی تا به کنون ارزش تکذیب کردن نیز نداشته است!

مدیرعامل باشگاه هوادار همچنین از ادامه برنامه های ورزشی و اقتصادی گروه مالکیتی و مدیریتی مجموعه در فصل آینده گفت و افزود:

متاسفانه سیاست سکوت و پرهیز از ورود به حواشی بیهوده از سوی ما گاهی موجب می شود که حرف های کوچک شاید به مرور بزرگ بشود وگرنه همه می دانند که صداقت در اطلاع رسانی شیوه همیشگی ما در برخورد با رسانه ها،کارشناسان و علاقه مندان بوده و خواهد بود.

محمدجواد رحیمی فروش امتیاز مجموعه ها را حق طبیعی مالک باشگاه های خصوصی برشمرد و ادامه داد:

خوشبختانه باشگاه ما از هیچ ارگان، نهاد، اداره، سازمان، هلدینگ،شرکت و... پشتیبانی اداری و مالی نمی شود اما مالک مجموعه کماکان تنها در کنار ماست و جای قدردانی دارد که فروش به کنار،حتی مذاکره برای فروش را نیز بر عهده بنده و هیات مدیره قرار داده است و برای نخستین بار نیاز است که از سوی اینجانب گفته شود که در دیدار خانگی چند هفته گذشته برابر گل گهر که اتفاقا با پیروزی ما نیز به پایان رسید،مالک باشگاه هوادار برای بار نخست و پس از گذشت سه سال ازخرید مجموعه،به ورزشگاه پاس قوامین تهران آمد و برتری تیمش را در کنار بنده و دیگر اعضای هیات مدیره به نظاره نشست،پس واقعا چنین تصمیمی بابت فروش در هیچ سطحی وجود ندارد و جالب آن که خود همان مجموعه هایی که از آن ها به عنوان مشتریان یا خریداران احتمالی نام برده شده نیز چنین مسئله ای را نه به طور شفاهی و نه به صورت رسمی تایید نکرده اند و احتمالا واسطه هایی بی کار و از روی بی خبری،صرفا به پیش برد یک شایعه تبلیغاتی برای مدتی کوتاه کمک کرده اند

محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار در پایان اضافه کرد:

خوشبختانه نتایج مجموعه ما در سال های اخیر و روند صعودی مان در فوتبال ایران سبب شده است که باشگاه هوادار بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد و در فصل جاری نیز با تلاش کادر فنی،بازیکنان و تمامی عوامل خوشبختانه یک اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است،چرا که صعود به جمع تک رقمی های جدول رده بندی لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی می تواند ادامه شگفتی سازی و ماجراجویی مجموعه ای باشد که از حیث بودجه و مباحث مالی به معنای واقعی در رتبه آخر باشگاه های لیگ برتری می باشد که ارزش عملکرد مربیان،بازیکنان،مدیران و...را به اذعان کارشناسان و علاقه مندان صد چندان کرده است و همان طور که می دانید باشگاه هوادار به عنوان تنها باشگاه فوتبال ایران در فصل جاری و با توجه به فروش بازیکنان،جذب حامیان مالی و...در آستانه برابری درآمدها و هزینه ها قرار گرفته است و در فصول آینده با توجه به تخصیص موضوعاتی مانند حق پخش و تبلیغات محیطی به باشگاه ها و اجرای دیگر برنامه ها مانند(گسترش آکادمی و تمرکز بیش تر روی پروسه کشف و جذب استعدادها و پرورش و معرفی شان به فوتبال کشورمان)برای نخستین بار شاید در تاریخ فوتبال ایران باشگاهی بالاخره وارد فاز درآمدزایی و سود دهی خواهد شد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر