Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@12:02:09 GMT

خبر خوش آسیایی برای استقلال

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۷۵۳

خبر خوش آسیایی برای استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهلال رقیب استقلال که چندی پیش موفق شد موسی مارگا را از پورتو جذب کند، به دنبال جذب بازیکنان برجسته دیگری از جمله ژورژین د آراسکائتا هافبک اهل اروگوئه فلامینگو بود ولی به نظر می رسد این پروژه آبی های ریاض با شکست روبرو شده است.

چند روز پیش بود که روزنامه A.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

S اسپانیا در خبری مدعی شد که الهلال قصد دارد ژورژین د آراسکائتا را با مبلغی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو از فلامینگو به خدمت بگیرد ولی صحبت های روز گذشته نائب رئیس این تیم برزیلی، حاکی از شکست الهلال در جذب این بازیکن است.

مارکوس براز نایب رئیس باشگاه فلامینگو هرگونه پیشنهاد برای جذب آراسکائتا را رد کرد. او روز گذشته در مصاحبه با ESPN گفت که هیچ باشگاهی به جذب آراسکائتا علاقه مند نبوده ضمن اینکه این باشگاه علاقه ای به از دست دادن این بازیکن اروگوئه ای ندارد.

او گفت:

در مورد آراسکائتا هیچ نوع پیشنهادی وجود نداشت و فلامینگو نیز وارد هیچ نوع مذاکره ای نمی شد. ما اغلب برخی از اخبار را می شنویم، ما همیشه به آنها احترام می گذاریم. آراسکائتا ۳ سال است که در تیم ما حضور دارد و به طور کلی پیشنهادهایی برای او وجود داشت. اما بیشتر اوقات این اخبار درست نیستند و ما او را در تیم حفظ می کنیم.

علاوه بر این، چند روز پیش نیز یوسف ترکی و سیف الصیف خبرنگاران نزدیک به الهلال با رد خبر علاقه مندی این باشگاه به آراسکائتا اعلام کردند که اخبار منتشر شده در این خصوص صحیح نیست. این اخبار نشان می دهد که ادعای A.S مبنی بر علاقه الهلال به جذب آراسکائتا درست نبوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فلامینگو الهلال الهلال فلامینگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، در این بازی موعود بنیادی‌فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم‌ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902695

دیگر خبرها

  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!