Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور به محدودیت های ناشی از تحریم کشور برای تولید محتوا بر بسترهای سخت افزاری اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر این قابلیت را دارد که محدودیت ها را کنار زده و محتوای آموزشی را بر بستر نرم افزار و به صورت الکترونیکی آماده کند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا زمانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی بین دانشگاه پیام نور و معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پتانسیل های موجود در دانشگاه گفت: پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور دارای شبکه ای گسترده از مراکز و واحدها در سطح کشور است که هر کدام از این مراکز و واحدها دارای امکانات بالقوه و بالفعل فراوانی از نظر موقعیتی و همچنین نیروی انسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بدون شک آموزش این اصول باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد حوادثی نباشیم که به دلیل ناآگاهی به اصول ایمنی اتفاق افتاده است .

وی به حضور ۴۰۰۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تمامی اعضای هیات علمی، کارکنان اداری و دانشجویان از طریق شبکه گسترده الکترونیکی این دانشگاه به هم متصل هستند و می توانند کلیه خدمات علمی، آموزشی ، پژوهشی و .. را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رییس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به دلیل داشتن زیرساخت های غنی الکترونیکی در دوران کرونا با مشکلی در زمینه ارائه آموزش ها و آزمون های الکترونیکی روبه رو نشد ، افزود: حتی در دوران کرونا این دانشگاه قوی تر از قبل عمل کرد و علاوه بر اینکه در این دوران صد درصد آموزش ها و آزمون ها به صورت الکترونیکی برگزار شد، توانست در کنار دیگر دانشگاه هایی که به خدمات الکترونیکی نیاز داشتند نیز، قرار گیرد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور محتوا محور است و در حال حاضر محتوای دروس مختلف به صورت یکسان و به صورت الکترونیکی توسط اساتید تهیه می شود و همه دانشجویان در سراسر کشور از یک منبع واحد برای آموزش خود بهره مند هستند.

دکتر زمانی با اشاره به محدودیت های ناشی از تحریم کشور برای تولید محتوا بر بسترهای سخت افزاری افزود: دانشگاه پیام نور در حال حاضر این قابلیت را دارد که محدودیت ها را کنار زده و محتوای آموزشی را بر بستر نرم افزار و به صورت الکترونیکی آماده کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی بار دیگر آمادگی این دانشگاه را برای ارائه هر گونه آموزش و آزمون الکترونیکی مورد نیاز معاونت روابط کار وزارت تعاون اعلام کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور همچنین می تواند مجموعه وزارت تعاون را در زمینه تحقیقات پژوهشی مورد نیاز، پشتیبانی کند چرا که دستیابی به متخصصان لازم در شبکه بزرگ دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به سهولت امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس دانشگاه پیام نور آموزش مجازی دانشجویان بسترهای آموزش مجازی همه باهم علیه کرونا صورت الکترونیکی دانشگاه پیام نور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟