Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حسن صفات شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان  به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول ۲۸۵ متر  یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان ۲۰۰ نفر بازدیدکننده می‌توانند روی عرشه آن‌ تردد و توقف کنند.

او افزود: با توجه به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضاهای شهری، طرح نورپردازی پل معلق با استفاده ۴۱۰ عدد پروژکتور LED اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفات تلفیق رنگ با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت های این نورپردازی برشمرد.

شهردار منطقه ۲ افزود:  بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه  شهری جذب کند و نورپردازی صورت گرفته چشم اندازی زیبا و متفاوت تر به این مکان تفریحی داده است.

صفات به نورپردازی پل های سواره رو اشاره کرد و افزود: تلاش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده کنند.

کد خبر 604166 برچسب‌ها شهرداری تهران مدیریت شهری منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری منطقه ۲ پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر جرم‌انگاری ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: افراد در شکل تخلف و بدون مجوز ساخت‌وساز یا خلاف مجوز صادر شده، مبادرت به ساخت‌وساز می‌کنند، در این راستا لازم است تمام موارد ساخت‌وساز غیرمجاز، عملیات ساختمانی بدون اخذ پروانه یا برخلاف مفاد پروانه انجام شود تا روزبه روز شاهد افزایش اقدامات خلاف قانون نباشیم.

وی افزود: ضرورت چنین اقدامی در کنار سایر اقدامات غیرکیفری با توجه به مضرات و خطرات سنگین ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتکاب تخلفات و سایر جرایم نیز تأثیر بسزایی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن تهدیدی برای سرمایه شهروندان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

ایزدیار اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز جرم کیفری محسوب می‌شود، زیرا تهدید آشکاری برای محیط شهری و سلامت جامعه است.

کد خبر 748214

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم