Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@06:00:53 GMT

زنده از لیگ ملت های والیبال؛ ایران 0 - روسیه 1

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۱۱۷

زنده از لیگ ملت های والیبال؛ ایران 0 - روسیه 1

لید: تیم روسیه ست اول بازی با ایران را به نفع خود خاتمه داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پس از شکست در اولین گام لیگ ملتها از دقایقی قبل به مصاف تیم روسیه رفته است. ایرانی ها روز گذشته در حالی مقابل ژاپن 3-0 مغلوب شدند که در ست آخر تا واپسین امتیازات از حریف سامورایی پیش بودند اما در نهایت بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز ایران در شرایطی به مصاف روسیه رفته که علاوه بر سعید معروف، حضرت پور و عابدینی نیز به خاطر تب و لرز و بیماری در ترکیب تیم آلکنو حضور نخواهند داشت و قرنطینه شده‌اند. آخرین خبر این است که تست کرونای این نفرات مثبت نیست اما برای احتیاط در قرنطینه قرار دارند.

تیم روسیه روز گذشته با نتیجه 3-1 هلند را از پیش رو برداشت اما امروز کار سختی را برابر تیم ایران خواهد داشت. تیمی که سرمربی و ستاره سابق روس ها را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

 

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و روسیه را از اینجا می‌توانید دنبال کنید:

 

 

ست اول: روسیه 25 - ایران 17


* محمدطاهر وادی نیز سرویس را به بیرون زد.
* بوگدان سرویس را به بیرون زد تا ایران به امتیاز دو برسد.
* تیم روسیه با کمک داور ویدیویی توانست امتیاز خود را به عدد سه برساند.
* آرتم ولویو به زیبایی اسپک بازیکن تیم ایران را دفاع کرد تا روسیه امتیاز هشتم را کسب کند.
* مسعود غلامی با دفاع بسیار خوب ایران را به امتیاز ششم رساند؛ 6-10.
* داور در لحظه سرویس روس ها خطای ارنج تیمی ایران را گرفت.
* ایگور کلیوکا با اسپک تماشایی امتیاز گرفت.
* سرویس بعدی او به اوت رفت.
* سرویس فوق العاده مکسیم میخایلوف در زمین ایران خوابید و امتیاز 14 به اسم روسیه ثبت شد.
* ایران سرویس را از دست داد تا بازی 18-12 به نفع روسیه شود.
* اسپک کاظمی از بین مدافعان روسیه رد شد و در زمین این تیم خوابید.
* ولاسوف با اسپک محکم خود امتیاز 25 را برای روسیه ثبت کرد.
* ایران یک امتیاز دیگر هم به دست آورد؛ 17-24.
* اسپک کاظمی پس از برخورد به مدافع روسیه به بیرون رفت.
* او امتیاز بعدی را هم برای تیمش ثبت کرد تا روسیه در آستانه برد در ست اول قرار گیرد.
* ولاسوف امتیاز بعدی را برای تیم روسیه گرفت.
* اسفندیار با اسپک خود تک دفاع روسیه را مغلوب کرد و چهارمین امتیازش را به دست آورد.

 

والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی در حالی هفته‌های پایانی فصل را سپری می‌کند و آخرین روز‌های حضورش در پورتو را پشت سر می‌گذارد که توانسته دوباره به اوج آمادگی برگردد و در هر بازی یک کار ویژه برای رسیدن تیمش به گل انجام بدهد و این درخشش را برابر شاوس هم به نمایش گذاشت.

ستاره ایرانی پورتو انتظار نداشت بعد از حضور تعویضی و گلزنی در لیگ برتر پرتغال در جدال با فامالیکائو و درخشش در دو دیدار پیاپی دیگر برابر ویتوریا گیمارش با گل و مقابل کاسا پیا با پاس گل، از ترکیب بیرون برود، اما این اتفاق هفته گذشته در رقابت حساس با اسپورتینگ لیسبون برای او رخ داد، ولی شنبه شب در بازگشت به ترکیب توانست دروازه شاوس را باز کند.

طارمی که در دو حضور اخیرش در ترکیب پورتو گل زده و پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در مسابقه شنبه شب مقابل شاوس موفق بدرخشد که توانست دوباره نمایش عالی ارائه کند و خودی نشان بدهد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ شنبه شب (به وقت ایران) در حالی که طارمی را در خط حمله داشت، در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف تیم رده هفدهمی شاوس رفت تا یکی از دیدار‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند.

اولین موقعیت نسبتا جدی مهدی طارمی مقابل شاوس در دقیقه ۱۷ رقم خورد که این بازیکن در شرایط سختی روی پاس فرانسیشکو کونسیسائو در محوطه ۶ قدم به توپ ضربه زد تا این ضربه از کنار تیرک عمودی به بیرون برود.

پورتو در دقیقه ۲۸ صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شاوس شد و مهدی طارمی مقابل دیوار دفاعی بازیکنان حریف قرار گرفت تا آن‌ها را فریب بدهد که این حرکت او جواب داد و ضربه فرانسیشکو کونسیسائو از جایی که طارمی ایستاده و جای خود را خالی کرده بود، به کنج دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

ستاره ایرانی پورتو نزدیک بود در دقیقه ۳۷ زیباترین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند، اما ارسال کونسیسائو از سمت راست و پشت محوطه و ضربه قیچی برگردان دیدنی او با کمترین اختلاف از روی دروازه شاوس به بیرون رفت تا نتیجه یک بر صفر بماند.

در حالی که نیمه اول با برتری یک گله پورتو رو به پایان بود، در دقیقه ۱+۴۵ پاس در عمق په‌په برزیلی و پاس پشت پای چشم‌نواز و بدون مکث مهدی طارمی را اوانیلسون با شوت زمینی تبدیل به گل کرد تا اژد‌ها با برتری دو گله مقابل شاوس به رختکن برود.

پورتو در دقیقه ۷۲ روی نفوذ په‌په به محوطه جریمه شاوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت به دست آمده را مهدی طارمی با یک ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد تا شب درخشان خود را تکمیل کند.

مهدی طارمی که ۱۳ روز قبل در مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال از روی نقطه پنالتی مقابل ویتوریا گیمارش گلزنی کرده بود، در دیدار برابر شاوس هم با ضربه مطمئن به سمت راست خود و دور از دستان گلر حریف توپ را به تور چسباند و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

طارمی که آخرین بار در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ همزمان گلزنی کرده و پاس گل داده بود، در دیدار پورتو برابر شاوس هم این درخشش را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۸۳ از زمین بیرون رفت.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی که دو بازی دیگر از لیگ برتر پرتغال و یک مسابقه دیگر از جام حذفی مانده، توانست برابر شاوس پنجمین گل فصل خود را در بیست و یکمین بازی فصل لیگ به ثمر رساند.

تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی و برتری ۳ بر صفر مقابل شاوس ۶۶ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد