Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:38:52 GMT

واکنش صیادمنش به احتمال انتقال به تیم مطرح اوکراین

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۲۳۵

واکنش صیادمنش به احتمال انتقال به تیم مطرح اوکراین

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک گفت: من هم شنیده‌ام که دو باشگاه شاختاردونتسک و دیناموکیف اوکراین به جذب من علاقه دارند اما برایم مهم نیست کجا بازی کنم.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شده است. این بازیکن فصل گذشته در زوریا بازی کرد و احتمالاً این باشگاه اوکراینی بند قرارداد دائمی او را فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گفت می‌شود این مهاجم مدنظر دو تیم مطرح اوکراین یعنی دیناموکیف و شاختار دونتسک هم قرار گرفته است.

به نقل از سایت «football24» اوکراین، صیادمنش در واکنش به احتمال انتقالش به یکی از این دو باشگاه گفت: من هم در مورد علاقه دینامو و شاختار به خودم چیزهایی شنیده‌ام اما فعلاً نمی‌خواهم به آن فکر کنم. درباره شایعات توضیحی نمی‌دهم. در تابستان زمان زیادی برای فکر کردن در مورد آینده وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مردم ایران از دینامو و شاختار اطلاعاتی دارند؟ تاکید کرد: بله مردم ایران دو باشگاه را می‌شناسند و می‌دانند دو تیم بزرگ اوکراین هستند که هر فصل در لیگ‌های اروپا بازی می‌کنند. فکر می‌کنم محبوبیت شاختار در ایران بیشتر باشد چون بازیکنان برزیلی معروف در آن بازی کرده‌اند.

«آیا دوست دارید به کارتان در لیگ اوکراین ادامه بدهید؟» صیادمنش در پاسخ به این سئوال گفت: می‌خواهم یک انتخاب درست داشته باشم. برایم مهم نیست کجا بازی کنم. در اوکراین همه چیز برای من مناسب است. در لیگ اوکراین تیم‌های خوبی وجود دارد. مهمترین چیز این است که پیشرفت کنم. اجازه بدهید ببینیم در اوضاع برای فصل آینده چطور رقم می‌خورد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین اللهیار صیادمنش فوتبال اوکراین شاختار دونتسک دیناموکیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!