Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:09:10 GMT

دستگیری ۵۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۲۶۸

دستگیری ۵۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، رهام بخش حبیبی گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی با محوریت پلیس امنیت عمومی و مشارکت سایر یگان‌های انتظامی طی ۲ روز در سطح استان فارس اجرایی شد.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی افراد مخل نظم و امنیت عمومی، در این راستا ۵۱ اراذل و اوباش با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و تعدادی اسلحه شکاری و سلاح سرد نیز در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه افراد دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضائی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت جامعه خواهد بود.

سردار حبیبی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و افزود: پلیس اجازه نخواهد داد اینگونه افراد امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی، موارد را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5223091

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فارس دستگیری اراذل و اوباش انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل واکسن کرونا چالش شفافیت شیراز عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا نظم و امنیت عمومی مخلان نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ  یدالله دهقان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه  مأموران پس از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، افزود:  در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس