Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد سعید جلیلی گفت: آقای جلیلی پیش از این گفته است که اگر پیروز انتخابات شود، کابینه‌اش را لزوما از ستاد فعلی تشکیل نمی‌دهد و به همین خاطر ما شاهد حضور همه جناح ‌ها و حتی اشخاصی خواهیم بود که شاید موافق تفکر ایشان نباشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی  تجریشی رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در نشست خبری که هم اکنون در خبرگزاری فارس در حال برگزاری است در خصوص تشکیل دولت سایه گفت: دولت سایه ، دولت تهرانی نیست و افراد از شهرهای مختلف کشور به تهران و دفتر دکتر جلیلی دعوت شده‌اند، به آنها کار سپرده شده و توانایی آنها اثبات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوعی که در فضای پیرامونی آقای جلیلی وجود دارد در جاهای دیگر وجود ندارد. 

وی ادامه داد: در مقابل دکتر جلیلی به سلبریتی‌ها و افراد مشهور روی خوش نشان نخواهد داد و با آنها کار نخواهد کرد. ما روی فرهنگ سیاسی تاکید داریم و به دنبال اسم و رسم نیستیم و به همین خاطر دکتر جلیلی می‌گوید با بخشی که معروف و مشهورند کار نمی‌کنم و در نقطه مقابل از ظرفیت هایی که اصلا از انها استفاده نشده استفاده خواهم کرد. 

تجریشی خاطرنشان کرد: سال 92 اقای جلیلی حرفی را زده بودند که اخیرا نیز دوباره آن را تکرار کردند که اگر پیروز انتخابات شوم، کابینه ام را لزوما از ستاد فعلی که تشکیل نمی‌دهم. به همین خاطر ما شاهد حضور همه جناح ‌ها و حتی اشخاصی خواهیم بود که شاید موافق تفکر دکتر جلیلی هم نباشند. اصل ایشان در تشکیل دولت سایه شایسته سالاری است و شاید به مذاق عده ای هم خوش نیاید چون کارامدی ندارند اما از طرفی دوست دارند از انها در دولت هم استفاده شود.

جلیلی: خلق روزانه 2هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است

در حال تکمیل است...

انتهای پیام/
 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 1400 سعید جلیلی انتخابات 1400 سعید جلیلی دکتر جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق