Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی شامگاه جمعه در آئین افتتاحیه ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان مرکزی اظهار کرد: اگر خود امیرالمومنین (ع) در رأس حکومت باشد ولی کسی به فرمایشات و تأکیدات ایشان گوش فرا ندهد، هیچ اتفاق مثبتی در کشور رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: امیرالمومنین (ع) پنج سال حکومت کردند ولی خود ایشان فرمودند ۲ گروه کمر من را شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه یا تفکر اول افراد روشنفکر، لیبرال بودند که خوب حرف می‌زدند ولی حرف‌هایشان پر از دروغ و فریب بود و در عمل هیچ کاری نمی‌کردند، گروه دوم دسته‌ای بودند که به شرایط جامعه هیچ اهمیتی نمی‌داند و فقط فقط به فکر منافع خود بودند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز این ۲ گروه پابرجا هستند و امروزه در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ شاهد حضور این ۲ گروه و تفکر هستیم که باید امروز در مواجه با گروه اول ماسک را از صورت آنها کنار بزنیم، باید روشنگری کرد، باید چهره واقعی این گروه را به مردم نشان داد.

سبزی تصریح کرد: ملت ایران باید لیبرال‌ها و تفکری که جامعه را به تاراج برده است، بشناسند. تفکر لیبرال جامعه و ظرفیت‌های آنان را سال هاست حیف و میل کرد. تفکر لیبرال اموال مردم را خوردند و هم با بی تدبیریشان اموال مردم و ظرفیت کشور را حیف کردند.

وی ادامه داد: امروز چرا تأمین و عرضه مرغ در کشور و استان مرکزی با مشکل و کمبود روبرو است، مگر ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین نهادهای دامی اختصاص نیافت، پس چرا مشکل مرغ حل نشد؟ ما حساب کردیم اگر همان ارز ۴۲۰۰ تومانی را بین ۸۰ میلیون تومان جمعیت کشورمان تقسیم می‌کردند و مرغ هم مردم با همان قیمت آزاد ۳۵ هزار تومان خریداری می‌کردند، مردم می‌توانستند با این پول بیش از مصرف ۲ سالشان مرغ خریداری کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی کجا رفت؟ این بی تدبیری و بی عرضگی است که نتوانستند ارز ۴۲۰۰ توانی را در جهت تأمین نیازهای کشور به درستی اختصاص و هزینه کنند، لذا تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو تغییر و تحول دولت است.

سبزی ادامه داد: باید کسی در رأس اجرایی اداره کشور قرار گیرد که در وهله اول گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد و در وهله بعد برنامه راهبردی برای اداره کشور داشته باشد و مهمتر از همه کارنامه خوبی در پرونده فعالیت‌های خود داشته باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه اگر دشمنان همه رسانه‌ها را پای کار بیاورند تا عنایت خداوند نباشد کاری انجام نمی‌شود، گفت: اصل خلوص و اخلاق‌مداری، ولایتمداری، مردمی‌بودن و کارنامه قوی در سید ابراهیم رئیسی وجود دارد که پا به صحنه انتخابات گذاشتند بنابراین تا زمان انتخابات باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم و روشنگری لازم داشته باشیم و مردم با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی بیایند.

سبزی در پایان بیان کرد: مردم باید با هدف نه به فساد، نه به تبعیض، نه به اختلاس، نه به فریبکاری پای صندوق‌های رأی بیایند و باید در همه شهرستان‌ها اختلافات و خصومت‌های شخصی کنار گذاشته شود و حول محور ولایت خدمت کنیم تا سید ابراهیم رئیسی با رأی بالا در رأس اجرایی کشور قرار گیرد که در این صورت مسائل و مشکلات کشور برطرف می‌شود.

کد خبر 5222815

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ساوه اراک مجلس شورای اسلامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان واکسن کرونا اردبیل عکس استانها چالش شفافیت شیراز انتخابات شورای شهر و روستا ارز ۴۲۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است