Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سازمان سیاستگذاری غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن از ضرورت‌ها برای بازگشت روند مهاجرت‌های بین‌المللی دانشجویی گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ در گزارشی از موسسه بروکینگز آمده است ایالات متحده در معرض خطر جدی آسیب دیدگی رقابتی در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته قرار دارد که از سیستم مهاجرت با استقبال بیشتری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طور خاص، دانشگاه‌ها از مهم‌ترین بستر‌های کارآفرینی هستند و این زمینه را فراهم می‌کنند تا کار‌های پژوهشی و تجاری با یکدیگر پیوند ایجاد کنند. تشویق دانشگاه‌ها به نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه‌های ایالات متحده بستری است که به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند و برای تحقق این موضوع، باید زمینه لازم فراهم شود.

 

حمایت از پذیرش دانشجویان بین‌المللی، ایجاد امکان اشتغال و تحصیل و افزایش پذیرش دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط از ضرورت‌هایی است که زمینه را برای رونق تحصیل دانشجویان فراهم می‌کند.

 

تقویت همکاری بین اداره مهاجرت و بخش دانشگاهی برای اطمینان از ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی یک ضرورت است که می‌بایست با پیاده‌سازی برنامه کارآفرینی بین‌المللی مورد توجه قرار بگیرد نیز از موارد برجسته بود. سیستم مهاجرت ایالات متحده یک مجموعه از فرآیند‌های زمان‌بر و پیچیده است و این چالش‌ها را برای دانشجویان و نیروی انسانی شاغل در بازار کار ایالات متحده به وجود آورده است.

 

این مقاله همچنین تغییرات نظارتی را برای افزودن دسته بندی سند اجازه اشتغال که دارای ۱۸۰ روز تمدید خودکار و یک برنامه به موقع برای تمدید مجوز است، پیشنهاد می‌کند. دانشجویان بین المللی در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ با تأخیر در برنامه پذیرش روبرو شدند و پیش از اینکه اقدامات انعطاف پذیر USCIS انجام شود، دانشجویان پرونده قضایی تشکیل دادند. باید به مشاوران بین المللی اجازه داده شود که برای این جمعیت از کارآفرینان برنامه‌های افزودنی را توصیه کنند.

 

بیشتر دانشگاه‌ها، سرفصل‌های کارآفرینی و تجارت را ارائه نمی‌دهند. اگرچه این حوزه، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های درسی است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

هدف اصلی از محدودیت‌های استخدام برای دانشجویان بین المللی اطمینان از این بود که هدف اصلی یعنی تحصیل دانشجویان به خوبی محقق می‌شود. دانشجویان بین‌المللی در کار‌هایی غیر از حوزه فعالیت خود مشغول هستند. با این حال، مشاوران دانشگاهی و بین المللی در حال بررسی برای ایجاد وضعیت بهتری برای دانشجویان به لحاظ اشتغال و کارآفرینی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان خارجی معاونت علمی و فناوری مهاجرت نخبگان کارآفرینی دانشجویان بین المللی ایالات متحده دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا