Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:25:08 GMT

اعلام برنامه حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۶۴۷

اعلام برنامه حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه از ۸ تا ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ هر روزه در حرم مطهر بانوی کرامت قبل از نماز‌های ظهر و مغرب و بعد از نماز عشا مراسم سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در هفته جاری قبل از نماز ظهر به ترتیب حجج اسلام معصوم، سعیدیان، جمشیدی شعبانی، مقیسه، فرزانه، آهنگران و حسین آبادی در حرم به ایراد سخن خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سخنرانان محفل معارفی قبل از نماز مغرب حرم مطهر از روز شنبه تا چهارشنبه حجج‌اسلام والمسلمین فاطمی ابهری، نوراللهی، شهامت، صبوری و باستانی خواهند بود، پنج‌شنبه نیز قبل از نماز مغرب محفل انس با قرآن کریم برای شادی روح شهدا و امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و قبل از نماز مغرب روز جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین قائمی در حرم سخنرانی می‌کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی اراکی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی و رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی و جمعه نیز با سخنرانی آیت‌الله صدیقی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هر روزه از شنبه هشتم خرداد تا پنجشنبه ۱۳ خرداد بعد از نماز ظهر و عصر زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه(س) به ترتیب توسط مداحان محلاتی، حسینی‌نژاد، جعفرنژاد، برزگر، شفیع‌پور و خیابانی قرائت خواهد شد.

آمره تصریح کرد: دعای توسل سه شنبه شب بعد از نماز عشاء با حضور هیأت جانبازان، دعای کمیل پنج شنبه شب بعد از نماز عشاء با نوای رضا عاصی، زیارت جامعه کبیره پنج شنبه شب ساعت ۲۳ با نوای حجت الاسلام شهیدی، دعای ندبه و سخنرانی صبح جمعه نیز توسط حجت‌الاسلام خورشیدی و زیارت آل یاسین نیز عصر جمعه ساعت ۱۹ توسط مجید طیبی دنبال خواهد بود.

وی گفت: قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) نیز از جوار مضجع منور بانوی کرامت با نوای حجت‌الاسلام ضیائی یکشنبه ساعت ۲۱ از شبکه قران و معارف سیما منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام کرامت روابط عمومی تبلیغات حجت الاسلام بانوی کرامت بعد از نماز قبل از نماز حرم مطهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)