Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رنکینگ تازه فوتبال دیتابیس، پرسپولیس سرانجام به رتبه سوم در قاره آسیا رسید.

 سرخپوشان پایتخت پس از نتایج درخشان در یک ماه اخیر، با عبور از چونبوک موتورز کره جنوبی، به رتبه سوم آسیا رسیدند و حالا تنها الهلال و کاوازاکی فرونتاله را بالاتر از خود می‌بینند که البته اختلاف زیادی بین این سه تیم وجود دارد و شاید به یک سال درخشش دیگر برای صدرنشینی در آسیا نیاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در رنکینگ جهانی همچنان جایگاه 98 را در اختیار دارد و تنها نماینده ایران در بین 100 تیم برتر فوتبال جهان از نظر فوتبال دیتابیس محسوب می‌شود. این بهترین رتبه سرخپوشان پایتخت به حساب می‌‍آید.

استقلال دیگر تیم ایران، جایگاه سیزدهمی خود در قاره آسیا را حفظ کرده است. اگر آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر و آسیا نتایج خوبی کسب کنند، احتمالا به جمع 10 تیم برتر اضافه خواهند شد. تیم مجیدی در رنکینگ جهانی رتبه 233 را در اختیار دارد.

سپاهان که روزگاری به رتبه 68 جهانی هم رسیده بود، این روزها وضعیت خوبی ندارد و باوجود صعود چند رده ای، همچنان در تلاش برای ورود به جمع 15 تیم برتر آسیاست. سپاهان در رنکینگ جهانی نیز جایگاه 291 را تصاحب کرده است.

تیم فوتبال تراکتور که در جایگاه چهارم ایران قرار دارد، با درخشش در لیگ قهرمانان به رتبه 34 آسیایی صعود کرد اما در رنکینگ جهانی وضعیتش چندان مطلوب نیست و 458اُم است./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

ادامه مذاکره پرسپولیس با کارگزار و اسپانسر

واکنش میلیچ به حواشی اخیر استقلال؛ بعضی‌ها نمی‌خواهند تمدید کنم+ تصویر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رنکینگ جهانی تیم برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا

پیروزی فیورنتینا مقابل بروخه در لیگ کنفرانس اروپا و تساوی آتالانتا مقابل مارسی در لیگ اروپا سرانجام جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا را ارتقا داد.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، جدیدترین رنکینگ لیگ ها از سوی یوفا اعلام شد. با توجه به عملکرد 5 ساله تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، رنکینگ لیگ های داخلی مشخص می شود.

بعد از سال ها، سری آ در جمع دو لیگ برتر رنکینگ یوفا قرار گرفت و لالیگا به رتبه سوم سقوط کرد. لیگ برتر انگلیس همچنان با اختلاف در صدر رنکینگ بهترین لیگ های اروپا قرار دارد اما لالیگا در ادامه روند نزولی خود به  رتبه سوم سقوط کرد و رتبه دوم را به سری آ تحویل داد. در ابتدای فصل آینده و با حذف امتیازات فصل ۲۰۱۹/۲۰، سری آ بازهم اختلاف خود با لالیگا را افزایش خواهد داد.

جدول رنکینگ لیگ های اروپایی بر اساس سیستم امتیازدهی یوفا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی