Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حفیظ‌ اله، ولی رحمی رییس، محمود یونس دبیرکل، باورخان هوناک و محمد هاشم کریمی نواب رییس کمیته ملی المپیک افغانستان ظهر امروز با استقبال دبیرکل و مدیر امور بین الملل کمیته ملی المپیک کشورمان وارد تهران شدند.

حفیظ اله، ولی رحمی رییس کمیته ملی المپیک افغانستان و هیات همراه فردا با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان، در راستای همکاری‌های بیشتر تفاهم نامه دوجانبه امضا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر رییس کمیته ملی المپیک افغانستان و هیات همراه ضمن بازدید از موزه ملی ورزش، آکادمی ملی المپیک و برخی از فدراسیون‌های ورزشی با روسا‌ی این فدراسیون‌ها به منظور توسعه و گشترس همکاری‌های بیشتر دیدار و گفتگو خواهند کرد. بیشتر بخوانید: داورزنی: می‌توانیم به نیمه‌نهایی المپیک برسیم/ تا زمانی که در والیبال تاثیرگذار باشم در فدراسیون خواهم ماند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک افغانستان کمیته ملی المپیک افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران