Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:50:29 GMT

حملات شدیدتری به عمق خاک سعودی در راه است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۳۴۲۹

حملات شدیدتری به عمق خاک سعودی در راه است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی تأکید کرد: اگر عربستان سعودی حملاتش به یمن را متوقف نسازد، حملات شدیدتری از سوی یمنی‌ها به عمق خاک این کشور راه خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی گفت: اگر عربستان سعودی حملاتش به یمن را متوقف نسازد، حملات شدیدتری از سوی یمنی‌ها به عمق خاک این کشور در راه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حضور مقاومت یمن در نبرد ۱۲ روزه غزه +عکس

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: بدون شک در صورت تداوم تجاوزات نظامی علیه یمنی‌ها و ادامه محاصره، ارتش و نیروهای مردمی پاسخی به مراتب سخت‌تر از گذشته به متجاوزان خواهند داد.

الحوثی یادآور شد: اگر آنچه که رهبر ما یعنی عبدالملک الحوثی گفت، به وقوع بپیوندد آنگاه خواهید دید که عربستان سعودی به دلیل تداوم جنگ یمن با ورشکستگی اقتصادی مواجه خواهد شد. آمریکایی‌ها در جنایات سعودی علیه مردم یمن شریک هستند.

این مقام یمنی در ادامه یادآور شد: صلح از دیدگاه ما به معنای پایان جنگ است. در صورتی که جنگ علیه یمن متوقف نشود، سخن گفتن از صلح بی معناست. بنابراین، برای تحقق صلح ابتدا باید تجاوز نظامی علیه یمن متوقف شده و محاصره یمنی‌ها شکسته شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین یمن عربستان سعودی محمد علی الحوثی یمنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی (الاعلام الحربی) جنبش انصار الله یمن تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد از نوع «شهاب» و کشتی هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت به نمایش درآمده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، در حال حرکت به سمت بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) بود.

کد خبر 6093742

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد