Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با بیان اینکه در ماه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ پرونده شکایت تشکیل می‌شود، گفت: ۸۰ درصد از شکایات در اتحادیه رفع می‌شود و مابقی را به تعزیرات ارسال می‌کنیم تا قاضی تعزیرات برای آنها تصمیم گیری کند.

علیرضا عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق قانون نظام صنفی ۵ کمیسیون شکایات، بازرسی، فنی، حل اختلاف و آموزش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهروندی که مبلی خریداری کند اگر معیوب،‌گران یا هر مشکل دیگری داشته باشد با مراجعه به کمیسیون شکایات اتحادیه، که هر روز دایر است می‌تواند شکایت خود را طرح ‎‌کند و بعد از تشکیل پرونده، کمیسیون موضوع را کارشناسی می‌کند.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با بیان اینکه در ماه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ پرونده شکایت تشکیل می‌شود، افزود: ۸۰ درصد از شکایات در اتحادیه رفع می‌شود و مابقی را به تعزیرات ارسال می‌کنیم تا قاضی تعزیرات برای آنها تصمیم گیری کند.

عباسی بیان کرد: در یک صنف تولیدی مثل صنف ما، دارای سه پروسه تامین، تولید و توزیع هستیم که در این سال‌ها در مرحله تأمین به دلیل عدم نظارت کافی، خیلی با مشکل روبه‌رو بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه صنف مبل سازان ۱۰ درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: یکی از افتخارات ما این است که تمام مواد اولیه را از تولید داخل استفاده کنیم اگر در مواد اولیه تأمین کننده‌ها خوب عمل نکند مشکلات زیادی از جمله افزایش هزینه‌های اولیه ایجاد می‌شود.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با اشاره به اینکه هزینه‌های مواد اولیه چند برابر شده است، گفت: بیشتر شهروندها گله‌مند هستند که مبل چرا گران شده است، علت این گرانی افزایش هزینه مواد اولیه است، که روز به روز گران می شود مثلاً تولیدکننده باید پارچه متری ۵۰ تومان را با قیمت سه برابر خریداری کند.

عباسی عنوان کرد: حدود ۴۷ تا ۵۰ درصد از واحدهای ما با ظرفیت خالی کار می‌کنند و تعطیل کرده‌اند.

وی افزود: به بهانه حمایت از تولید جلوی واردات پارچه را می‌گیرند همین باعث سه برابر شدن قیمت آن شده است؛ پارچه‌هایی که در داخل تولید می‌شود ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف ما را می‌تواند تأمین کند، لذا ۶۰ درصد ظرفیت خالی می‌ماند که باید با واردات تأمین شود ولی دولت جلوی واردات را می‌گیرد و پارچه با قیمت چند برابر از طریق قاچاق وارد کشور می‌شود.

برچسب ها: مبل سازان ، علیرضا عباسی ، اتحادیه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OLh

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مبل سازان علیرضا عباسی اتحادیه مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای امسال تمهید شده که احیای واحد‌های راکد از جمله مهمترین آنها بوده و در این راستا از ظرفیت تسهیلات بانکی بیش از پیش بهره خواهیم برد.

وی افزود: سیستم بانکی تحرک اصلی تحقق این مهم بوده و لازم است بخشی از تسهیلات بانک‌ها برای احیای واحد‌های راکد متمرکز شود.

سرتیپی اضافه کرد: احیای واحد‌های راکد از جمله برنامه‌های مستمر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی طبق منویات دولت سیزدهم به شمار می‌رود و امسال نیز با قدرت این امر را دنبال می‌کنیم.

وی بر جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و ادامه داد: این امر از مهمترین مباحثی است که در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارد و باید اهتمام ویژه‌ای بر آن داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ملاک تایید ثبت سفارش واحد‌های تولیدی، پیش‌بینی آمار تولید واحد‌ها و درج آنها در سامانه جامع تجارت است، اظهار کرد: اولویت تخصیص ارز برای واحد‌هایی است که محصولات تولیدی آنان صادرات محور باشد.

سرتیپی گفت: زمین در شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد و پایش مستمر شود.

وی بر تقویت کلینیک عارضه یابی صنایع در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: این امر برای احصای صحیح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و ارائه راهکار‌های عملی برای رفع موانع تولید واحد‌ها مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی