Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – سهراب بختیاری زاده که در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل آنگولا موفق به گلزنی شد گفت: تیم ملی وضعیت خوبی دارد و خبرهای امیدوار کننده ای از اردو می شنویم که جای امیدواری دارد. به نظر من اردوی کیش میتواند بچه ها را به هماهنگی و انسجام برساند و اسکوچیچ هم از لحاظ فنی بازیکنان را از نزدیک محک بزند. باید قبول کرد کامبوج و هنگ کنگ هیچ حرفی مقابل ایران نخواهند داشت و به راحتی می‌توانیم این دو تیم را شکست دهیم اما شرایط دو تیم بحرین و عراق خیلی فرق می کند عراق از لحاظ فنی و بحرین از لحاظ حاشیه ای قطعاً ما را دچار چالش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: عراقی ها شبیه ما فوتبال بازی می کنند و بازیکنان بسیار خوبی دارند به اعتقاد من اینکه تیم ملی در هفته آخر با عراق بازی می کند خیلی خوب است و ما با کسب امتیازات لازم می توانیم با قدرت به مصاف عراق برویم و شکست دور رفت را مقابل این تیم جبران کنیم اما بحرین چون از لحاظ فنی حرف خاصی برای گفتن ندارد سعی می کند بازی را به حاشیه بکشد و بازیکنان حریف با ایجاد درگیری داخل زمین، روی اعصاب و روان بازیکنان ما کار خواهند کرد بچه ها باید بسیار باهوش عمل کنند و اسیر اتفاقاتی که بحرینی ها رقم می‌زنند نشوند.

بختیاری زاده گفت: لژیونرهای ما بسیار آماده هستند و در باشگاه های خود روزهای بسیار خوبی را سپری کرده‌اند و با آمادگی کامل وارد اردوی تیم ملی شده اند. به اعتقاد من با انسجام تیمی و همدلی همه بچه ها می توانیم چهار برد به دست آورده و انشاالله راهی مرحله بعد شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی تیم ملی جام جهانی سهراب بختیاری زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ

به گزارش همشهری آنلاین 22 بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه،‌ امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

کد خبر 847612 برچسب‌ها ویژه ورزشی بسکتبال

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است