Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درتشریح ارزیابی از انتخابات پیش رو باتوجه به افراد تایید صلاحیت شده به پارس نیوز گفت: پیش از ثبت‌نام کاندیداها، با افتخار و به اتفاق سایر نمایندگان مجلس از فرمان رهبری که فرمونده بودند؛ میان مردم حاضر باشید‌، اطاعت امر کردیم و در شهرهای مختلف حضور یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از لمس و شنیدن مشکلات مردم، نظرشان را نسبت به ثبت نام کاندیداها جویا شدیم.

وی افزود: تعداد بسیار چشم‌گیری از مردم در نقاط مختلف کشور بر این باور بودند اگر سید ابراهیم رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شود، رأی قابل توجه و پیروزی میدان انتخابات را کسب خواهد کرد.

وی افزود: درمیان اعلام نظرهای مثبت‌شان نسبت به رئیسی هنگامی که چرایی‌ امر را پرسیدم، فردی پاسخ داد: «سید، با فساد مبارزه می‌کند و‌ کشور به فردی فسادستیز احتیاج دارد.»

*ثبت نام رئیسی توام با ایجاد روزنه امید در دل مردم بود

احمدی تصریح کرد: ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی توأم با ایجاد روزنه امید در دل مردم بود. برخی از افرادی که معتقد بودند نباید در این مشارکت، شرکت کنند با ثبت‌نام وی خرسند و مشتاق شرکت برای مشارکت حداکثری شدند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: گمان می‌برم از میان افراد تایید صلاحیت‌شده، اتفاق آراء مردمی بر سید ابراهیم رئیسی باشد. این را نه تنها در بازدید‌های مردمی بلکه طی صحبت با اساتید مختلف دانشگاهی و صاحب‌نظران زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی دیده‌ام.

‌نماینده مردم رشت درپایان گفت‌وگو بیان می کند: ارزیابی بنده از انتخابات پیش رو این است؛ کلیه افرادی که تابه امروز در اظهارات و مشارکت‌های سیاسی شرکت‌ نمی‌کردند، حال برای رأی به آیت اللهم رئیسی حضور به عمل می‌رسانند چراکه می‌دانند شیوه و راهکارهای چه کسی راهگشای مملکت است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران