Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو، معاون امور برق و انرژی خود را مسئول تشکیل "ستاد فرماندهی راهبری اوج بار" کرد.

به‌گزارش ایسنا، در متن این دستور آمده است: با توجه به رشد غیرقابل انتظـار مصرف برق به سبب گرمای زودرس، خشکسالی و فعالیت غیرمجاز مراکز استخراج رمز ارز، ضرورت دارد به منظور برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر مدیریت تولید و مصرف برق در روزهای آتی و اتخاذ تصمیمات هماهنگ، جامع‌الاطراف و فوری، ستادی تحت عنوان «ستاد فرماندهی راهبری اوج بار» تشکیل و با تدوین پروتکل‌های لازم به صورت روزانه تصمیمات مقتضـی اتخاذ و ضمن طراحی ساختار متناسب در استان‌ها، نتایج به صورت مستمر به اطلاع اینجانب رسانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت سلسله مراتب سازمانی در همه موارد ضروری است و همه همکاران در ستاد وزارت نیـرو، شرکت‌های توانیـر و تولید نیروی برق حرارتی و شرکت‌های زیرمجموعه پاسخگوی مسئولیت‌های سازمانی خود هستند.

طبق اعلام وزارت نیرو، بر این اساس، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو با صدور احکامی "همایون حایری" را به‌عنوان رئیس، "غلامعلی رخشانی مهر" را به‌عنوان دبیر و "محمدحسن متولی‌زاده"، "محسن طرزطلب"، "داوود فرخزاد"، "مصطفی رجبی مشهدی"، "ناصر اسکندری"، "مهدی مقیم‌زاده" و "نماینده تام‌الاختیار معاون آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران" را به‌عنوان اعضای ستاد فرماندهی راهبری اوج بار معرفی و منصوب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق خاموشي قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که در بحبوحه افزایش تهدیدهای امنیتی از طرف کره شمالی، فرماندهی عملیات سایبری کره جنوبی در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.

۹ پرسنل نظامی کره جنوبی در رزمایش برخطِ «پرچم سایبری» که از ۵ تا ۱۱ ماه مه در ایالت ویرجینیا آمریکا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. این رزمایش برای بهبود مهارت های همکاری چند ملیتی در مقابله با تهدیدات سایبری و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد حملات سایبری دشمن طراحی شده است.

فرماندهی سایبری آمریکا از سال ۲۰۱۱ به منظور بهبود آمادگی واشنگتن، متحدانش و کشورهای شریک برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخط این رزمایش را هر ساله انجام می دهد.

این سومین بار است که کره جنوبی در این رزمایش شرکت می کند و این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به آن ملحق می شود.

در رزمایش امسال درمجموع ۱۸ کشور از جمله کشورهای عضو ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» متشکل متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند شرکت می‌کنند.

کد خبر 6097349

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد