Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@12:49:24 GMT

کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل روسیه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۰۲۰

کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل روسیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ملی‌پوشان والیبال ایران در دومین رقابت شنبه ۸ خرداد ماه از ساعت ۱۴.۳۰ به وقت ایران به مصاف روسیه رفتند؛  دیداری که پس از شکست برابر ژاپن انجام شد و بازی بزرگی برای تیم ملی ایران بود.

ملی پوشان ایران با ترکیب جوان در این رقابت با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تیم قدرتمند روسیه شدند. ست های این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷به سود روسیه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای این بازی صابر کاظمی ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم ایران نام گرفت.

میخاییلوف، ستاره روسی والیبال جهان در این بازی عملکرد بسیار عالی داشت و با ۲۲ امتیاز عنوان ارزشمند ترین بازیکن زمین را برای خود کرد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود  فردا (یکشنبه ۹ خرداد) از ساعت ۱۴.۳۰ به مصاف هلند خواهد رفت.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!