Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:21:10 GMT

ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در سنندج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۱۸۱

ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در سنندج افتتاح شد

گروه استان‌ها - ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سنندج افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در جنب اداره ‌کار این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال اصغری، رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور مردم در این مراسم اظهار داشت: دست تک‌تک کسانی که از این جریان و ستاد حمایت کرده را می‌بوسیم.

وی با بیان اینکه به حمایت از آیت‌الله رئیسی افتخار می‌کنیم، گفت: در انتخابات پیش‌رو همه با هم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

اصغری تصریح کرد: این ستاد دنبال حضور پر شور و حداکثری به همراه انتخاب آگاهانه مردم و حمایت قاطع از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 28خردادماه جاری است.

انتخابات 1400| نماینده مردم بجنورد: قطار مدیریتی کشور نیاز به «تغییر» دارد/"رئیسی" به خوبی مسیر تحول را می‌داندروایت کاروانسرای گرفتار در بند قانون در‌ سمنان؛ دستور آیت‌الله رئیسی بسیاری از مشکلات را حل کرده است

ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ما همه به نمایندگی از مردم مناطق کردنشین براب همه کاندیداهای ریاست‌جمهوری مورد تایید شورای نگهبان و حامیان آنان احترام قائل هستیم.

وی با بیان اینکه حق‌تعالی قدرت اختیار و انتخاب را به انسان داده است، گفت: همه ما کردستانی‌ها گزینه اصلح؛ آیت‌الله رئیسی را انتخاب کرده و به این انتخابمان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه برای تک‌تک رای‌هایمان ارزش قائل هستیم، تصریح کرد: از آیت‌الله رئیسی که شجاع و شهامت مبارزه با فساد داشته حمایت خواهیم کرد و اطمینان داشته که با روی کارآمدن دولت انقلابی مشکل مردم و اشتغال جوانان حل خواهد شد.

ماموستا خالدی با تاکید بر اینکه هر خانه یک ستاد برای آیت‌الله رئیسی شود، عنوان کرد: از همه مردم استان کردستان انتظار می‌رود هر کس هر توانایی و ظرفیت در اختیار داشته، در راستای اهداف پیش‌رو به‌کار گیرند.

انتهای پیام/481/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد