Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@04:19:34 GMT

عرضه ۸۳ تن محصولات سیمانی در بورس کالا؛ فردا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۲۵۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود از عرضه بیش از ۸۳ هزار تُن محصولات سیمانی شستا در بورس‌کالا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد شریعتمداری در حساب توییتری خود نوشت: برای نخستین بار در تاریخ بورس کالای ایران فردا ۹ خرداد بیش از ۸۳ هزار تُن محصولات سیمانی شستا را در بورس‌کالا عرضه می‌کنیم برای شفافیت بیشتر و سودآوری بهتر ذینفعان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بورس کالا یکی از سه ساحت بازار بورس «اوراق بهادار»، «کالا» و «انرژی» است. برچسب ها: شستا ، بورس کالا ، سیمان ، عرضه ، سهام ، بورس ، اوراق بهادار ، انرژی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شستا بورس کالا سیمان عرضه سهام بورس اوراق بهادار انرژی بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان

صادق برزگر، ناظر گمرکات گیلان از صادرات ۱۰۵ هزار و ۶۱۸ تن کالای اساسی به ارزش ۵۱ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۲۶ دلار از ابتدای امسال تاکنون به کشور‌های همسایه از طریق گمرکات این استان خبر داد.

او با بیان اینکه این کالا‌ها شامل محصولات کشاورزی، معدنی و غذایی است، افزود: محصولات کشاورزی شامل انواع میوه، کیوی، سیب، پرتقال و سبزیجات و محصولات معدنی هم شامل سیمان، سنگ، نمک و شیشه بوده است. 

به گفته ناظر گمرکات گیلان، محصولات شیمیایی، پلاستیکی و صنایع غذایی شامل بیسکوییت، کلوچه، رب گوجه و کنسانتره نیز در این مدت به دیگر کشور‌ها صادر شده است.

برزگر مقصد کالا‌های صادراتی را کشور‌های هند، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس اعلام کرد.

او تصریح کرد: این مقدار کالا از نظر وزن ۳ درصد و از نظر ارزش یک درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا