Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:37:08 GMT

پایانه مرزی خداآفرین بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۳۰۷

پایانه مرزی خداآفرین بازگشایی می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از بازگشایی پایانه مرزی خداآفرین در آینده نزدیک و ساماندهی مشکلات مربوط به پایانه های مرزی استان خبر داد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد تجارت فرامرزی استان با اشاره به اهمیت و نقش پایانه‌ها در توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه، گفت: پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز که دروازه ارتباطی جمهوری اسلامی ایران با اوراسیا محسوب می‌شوند، نقش مهمی در تحقق این موضوع و افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تسهیل تردد محموله‌های وارداتی و صادراتی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و افزود: دراین راستا، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای بازگشایی مرز خداآفرین در آینده نزدیک نیز انجام شده است.

وی به برخی از مشکلات فعلی پایانه مرزی نوردوز اشاره کرد و ادامه داد: بعد از سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان و طرح موضوع ساماندهی و رفع مشکلات این پایانه مقرر شد که وزارتخانه، اعتبار ریالی قابل توجهی را به این موضوع اختصاص دهد.

استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا و با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکلات پایانه مرزی نوردوز اضافه کرد: طرح ساماندهی و توسعه پایانه نوردوز ظرف دو هفته آتی، تدوین، تصویب و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ در این جلسه تعدادی از مدیران استانی نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود نسبت به حل مشکلات موجود در پایانه های استان پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پايانه مرزي گمرك آذربایجان شرقی پایانه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی