Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش راه‌اندازی طرح بهبود فرآیند و کیفیت گازوئیل پالایشگاه اصفهان انجام شد که طبق گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان هدف از اجرای این طرح افزایش چندین برابری کیفیت گازوییل تولیدی پالایشگاه و کاهش غلظت گوگرد آن بوده است.

به گزارش ایسنا، مرتضی ابراهیمی امروز در مراسم پیش‌راه‌اندازی واحد تصفیه هیدروژنی گازوئیل پالایشگاه اصفهان با بیان اینکه طرح بهبود فرآیند و کیفیت گازوئیل پالایشگاه اصفهان با سرمایه‌گذاری ۵۴۰ میلیون یورو و ۳۷ هزار میلیارد ریال به مرحله پیش راه‌اندازی وارد شد، اظهار کرد: طرح جامع بهبود فرآیند و بهینه سازی شرکت پالایش نفت اصفهان دارای ۵ پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع هزینه های این پنج بسته ۵ هزار میلیارد ریال و ۲۵۳۷ میلیون یورو برآورد شده است، گفت:بسته B۲ متعلق به واحد بنزین سازی است که سال ۸۵ شروع و سال ۹۲ پایان یافته و بسته B۱ شامل پروژه تقطیر سوم و گاز مایع در سال ۱۳۹۸ بهره برداری شده و هم اکنون با ظرفیت کامل در سرویس است.

به گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان پروژه تصفیه هیدروژنی ته مانده برج تقطیر سال ۹۸ شروع شده و سال ۱۴۰۴ به پایان می رسد، همچنین  درخصوص طرح گوگرد زدایی از ته مانده برج تقطیر از دیگر طرح های زیر مجموعه پروژه بهبود  باید گفت که هدف از اجرای آن  ته مانده تولید شده در برج های تقطیر پالایشگاه به میزان ۸۱ هزار بشکه در روز  تصفیه می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده ۱۵ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال و ۶۸۳ میلیون یورو در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌راه‌اندازی طرح زیست محیطی تصفیه گازوئیل پالایشگاه اصفهان با سرمایه‌گذاری ۵۴۰ میلیون یورو و ۳۷ هزار میلیارد ریال، با هدف کاهش میزان گوگرد تا زیر ۵۰ppm درحال انجام است و این اقدام سبب می‌شود تا روزانه ۳۰۰ تن گوگرد آلاینده از ۱۰۰ هزار بشکه گازوئیل تولیدی این پالایشگاه حذف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پالایشگاه اصفهان گازوئیل پالایشگاه اصفهان پیش راه اندازی میلیارد ریال میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با اقدامات اصلاحی انجام شده از جمله بکار گیری فیلترهای سرامیکی، شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تصفیه خانه‌های آب شماره یک و دو هستیم.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه آب شماره یک از ۲۷۰ لیتر به حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و ظرفیت تصفیه خانه آب شماره دو از ظرفیت ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ۲ هزار و ۹۰۰ لیتر در هر ثانیه افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت انجام اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

نامداری گفت: با تمام توان درصدد تأمین آب شرب پایدار مشترکان به ویژه در زمان اوج مصرف هستیم، لیکن مدیریت و رعایت الگوهای مصرف جهت گذر از تابستان پیشِ رو امری مشهود و مورد تاکید است.

کد خبر 6096539

دیگر خبرها

  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان