Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، ابوالفضل سپهری‌راد با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزش ضمن خدمت و آموزش کارکنان به عنوان یک امر حیاتی، مستمر و مداوم تلقی می‌شود، اظهار کرد: تنها از طریق آموزش می‌توان تلاش‌های کارکنان را با امکانات موجود و پیشرفت‌های علمی جدید هماهنگ کرد.

سپهری‌راد افزود: بهبود و ارتقای بهره وری مستلزم کوشش و تلاش برنامه ریزی شده همه جانبه از سوی مسئولین ذیربط است که خود نیازمند بهبود شرایط کار و تغییر محرکه‌ها و روش‌های انگیزشی کارکنان، بهبود نظام‌ها، قوانین، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها روش‌ها، فناوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی با اشاره به خدمات ارزنده مرکز روحی و رفاهی نور پدافند در برآورده کردن بخشی از نیازهای رفاهی و معیشتی کارکنان، خاطر نشان کرد: با عملی سازی نظام شایسته سالاری عدالت و انصاف بر اساس یک نظام جامع ارزیابی عملکرد، می توان افزایش بهره وری مطلوب را چند برابر افزایش داد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به معنویت و مکتب شهدا در این زمینه تصریح کرد: معرفی شهدای شاخص به عنوان یک الگو در عرصه معنویت می‌تواند باعث پرورش مدیران و فرماندهان در عرصه اسلامی شود و در تمدن سازی اسلامی تأثیرگذار باشد.

برچسب‌ها ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد