Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@19:18:21 GMT

کرونای تهران نزولی، اما شکننده

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۹۹۵

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای تهران گفت: تهران هم فرایند نزولی بیماری را در چند روز اخیر طی می‌کند و آمار بستری‌ها نسبت به هفته قبل ۱۹.۶ درصد کاهش داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای تهران با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بخش‌های ما بالغ بر ۴۳۰۰ بیمار است که از این تعداد حدود ۱۳۵۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، تعداد بیماران جدید هم ۶۷۷ بیمار بود که نیاز به بستری داشتند که حدود ۱۳۰ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زالی گفت: بالغ بر ۶۷۰ بیمار هم در ۲۴ ساعت گذشته در تهران مجموعا ترخیص کردیم، و میزان مراجعین سرپایی ما ۵۳۰۰ بیمار بود که در طول ۲۴ ساعت گذشته مراجعه کردند که نسبت به آمار عمومی بستری ما نسبت به هفته قبل ۱۹.۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای تهران گفت: همانطور که بار‌ها گفته ایم تهران شرایط شکننده خودش را طی می‌کند، همواره در طول سال گذشته وقتی ما شاهد تعطیلی بوده ایم، بعد از آن شاهد افزایش بیماران سرپایی و بستری هم بوده ایم و این موضوعی جدی است که با آن روبرو هستیم که اگر سفر‌ها شکل بگیرد و پروتکل‌ها کمتر رعایت شود ممکن است شرایط تغییر کند.

زالی گفت: در تهران در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی با چالش‌های جدی روبرو هستیم، به خصوص در حمل و نقل عمومی و در فضای پر ازدحام درون شهری که همواره مبتلا به تهران است.

او با اشاره به پیدا شدن سوش های جدید بیماری کرونا در برخی از شهرها گفت: در تهران در حال رصد موارد جدید بستری ها هستیم که آیا سوش‌های جدید در تهران وجود دارد یا نه. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: دکتر زالی ، فرمانده ستاد کرونای تهران ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران کرونا کرونای تهران فرمانده ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد