Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: گام دوم انقلاب عرصه نقش آفرینی جوانان برای حفظ ارزش ها است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی با اشاره به  اهمیت انتخابات اظهار داشت: مردم در انتخابات پیش‌رو باید حضور گسترده داشته باشند و به موضوع مهم انتخاب فرد اصلح توجه کنند و دولت آینده با تمام توان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان و افزایش بیشتر عزت کشور تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات 28 خرداد ماه فرصت ویژه برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور است و همه باید از شجره طیبه انقلاب اسلامی محافظت کنیم به طوری که این شجره ریشه در قرآن، اهل بیت(ع)، غدیر و عاشورا دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم باید با حضور در انتخابات پیش‌رو و پای صندوق‌های رای دوباره عهد و پیمان خود با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا به رخ جهانیان بکشند و در عرصه انتخابات حضور و مشارکت گسترده داشته باشند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: فرد منتخب مردم با حضور در جایگاه ریاست جمهوری باید در مسیر امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند و پرچم کشور را در دنیا با عزت و افتخار به اهتزار درآورد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی را شناسایی و مشکلات مردم را برطرف کند.

نیروهای انقلابی سمنان در یک صف واحد هستند؛ اهداف گام دوم انقلاب در سایه وحدت محقق می‌شودانتخابات پرشور و آگاهانه؛ ریل‌گذاری برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب‌

وی ادامه داد: انتخابات خرداد ماه از عرصه های اصلی و مهم پاسداری از ارزش های اسلامی است و  همه باید نقش آفرینی داشته باشند چراکه گام دوم انقلاب عرصه نقش آفرینی جوانان برای حفظ ارزش ها است که باید وظیفه خود را به خوبی بدانیم و در آن راستا نقش آفرینی کنند، البته توانمند شدن و استقلال همه جانبه ایران اسلامی مهمترین هدف برنامه ها در گام دوم است که باید با روحیه جهادی و انقلابی محقق شود.

دری نجف آباد خاطرنشان کرد: بنابراین تحقق یک حماسه بزرگ و با مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک امر مهم و ضروری به شمار می‌رود و مردم کشورمان مانند قبل بار دیگر با حضور سرنوشت ساز خود به دنیا پیام اقتدار و مقاومت خود را مخابره خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید برنامه های عملیاتی خود را برای اقتصاد و معیشت را به مردم ارائه و از شعار و ارائه برنامه های غیرواقعی پرهیز کنند چراکه یکی از اصلی‌ترین عرصه‌ها حوزه اقتصاد و کنترل نقدینگی است که باید جلوی سوء استفاده از نقدینگی گرفته شود از سوی دیگر در سال‌های اخیر واگذاری های غلط در گذشته تولید را به بن بست رسانده که باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی این منابع مهم تولید کشور را در ریل تولید قرار دهیم.

انتهای پیام/713/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نقش آفرینی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در 21 اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

بنابر گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

متقی‌فر در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد:

1- علیرضا سلیمی

2- غلامحسین رضوانی

3- محمد سراج

4- زهره سادات لاجوردی

5- زهره طبیب‌زاده

6- فاطمه قاسم پور

7- مجتبی زارعی

8- حسین صمصامی

9- حسین نجابت

10- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

11- علی اصغر پورمحمدی

12- حسن خجسته باقرزاده

13- مهدی شریفیان

14- مهدی عسگری

15- عبدالحسین روح الامینی

16- سعید آجرلو

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902120

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت