Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش، از ساعت ۱۹ عصر امروز ۸ خردادماه با حضور اصحاب رسانه در شرایطی پیگیری و برگزار شد که گرما و رطوبت این جزیره، برای تداعی شرایط حضور در منامه شرایط سختی را فراهم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این تمرین تعدادی از خبرنگاران و عکاسان به‌دعوت فدراسیون فوتبال حضور داشتند، هم‌چنین چند تن از بانوان نیز در اطراف استادیوم فوتبال این مجموعه دیده می‌شدند. نکته مهم دیگر این‌که چمن استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی المپیک کیش که پیش از این وضعیت چندان مناسبی نداشت، برای اردوی یوزها به‌خوبی آماده شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. پیش از برگزاری جلسه تمرینی، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات یوزهای سپیدپوش با دستیارانش گفت‌وگویی انجام داد و در این حین نیز آب‌پاشی چمن انجام می‌شد. بازیکنان تیم ملی فوتبال دقایقی پس از حضور سرمربی تیم در زمین، با اتوبوس وارد استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی المپیک کیش شدند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قایدی نیز در آغوش و دوشادوش یک‌دیگر وارد محوطه تمرین شدند. در گرمای شرجی جزیره کیش، بازیکنان تیم ملی فوتبال از حدود ساعت ۱۹:۰۵ به کار با توپ زیرنظر کادرفنی یوزها و گرم کردن پرداختند. کریم انصاری‌فرد نیز به نمایندگی از بازیکنان ملی‌پوش تیم ملی با رسانه‌ها به مصاحبه پرداخت. شهاب الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال نیز با آغاز تمرین ملی‌پوشان وارد استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی المپیک شد و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. وحید امیری هم با آغاز تمرین تیم ملی فوتبال، در حاشیه زمین چمن و به‌شکل اختصاصی تمریناتش را پیگیری کرد تا مسئله مصدومیتش نگران‌ساز شود.               انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجموعه ورزشی المپیک استادیوم فوتبال تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟