Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد بایرامی در گفت‌وگویی درباره وضعیت فعلی پدیده در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت:

ما فعلاً در حال استراحت هستیم و قرار است از روز دوشنبه تمرینات آغاز شود. متأسفانه تعطیلی قبلی به ضرر تیم ما تمام شد و اولین بازی را در اراک به آلومینیوم واگذار کردیم. بعد از آن بازی تیم سوم جدول را در مشهد شکست دادیم و برد برابر گل‌گهر برای ما بسیار ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعطیلی لیگ برتر اتفاق خوبی نیست و این موضوع دیگر خسته‌کننده شده است.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد:

متأسفانه نوع برنامه‌ریزی لیگ برتر درست نیست و این تعطیلی‌ها باعث ایجاد مشکل برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها می‌شود. ما قرارداد ۹ ماهه امضا می‌کنیم، ولی لیگ ۱۵ ماه طول می‌کشد. بعد از اتمام لیگ امسال هم قرار است خیلی زود لیگ فصل بعد شروع شود و بازیکنان به اندازه کافی فرصت استراحت ندارند.

مهرداد بایرامی در پاسخ به این پرسش که «آیا از شرایط خودش در پدیده راضی است؟»، خاطرنشان کرد:

من بعد از حضور آقای جلالی در نساجی تصمیم به جدایی گرفتم که با کمک ایشان و باشگاه نساجی جدا شدم و به پدیده آمدم. خوشبختانه از این انتخاب هم راضی هستم و امیدوارم بهترین عملکرد را در پدیده داشته باشم.

مهاجم پدیده درباره اینکه از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت:

پیش‌بینی در لیگ امسال خیلی سخت است و رقابت دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی خیلی نزدیک. شاید بازی‌های سپاهان تا پایان لیگ آسان باشد، ولی به اعتقاد من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. پرسپولیس تنوع تاکتیکی بسیار خوبی دارد و از لحاظ تاکتیکی و فنی بهترین تیم لیگ برتر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس اخبار تراکتور پرسپولیس تراکتور لیگ برتر مهرداد بایرامی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه شهذاب یزد و با درخواست کادرفنی جدید این تیم، قرارداد ایلشن داوودی‌پور پاسور جوان و آینده دار والیبال ایران که فصل گذشته با عملکرد بسیار درخشان خود یکی از عوامل موفقیت و نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد بود، تمدید شد تا او چهارمین فصل حضور خود را در باشگاه شهداب یزد تجربه کند.

لازم به یادآوری است که ایلشن داوودی‌پور محصول پرورش یافته باشگاه شهداب محسوب می‌شود که کار خود را از تیم دسته یک شهداب جوان و سپس تیم جوانان شهداب آغاز کرده و رفته رفته وارد تیم بزرگسالان شد و سال گذشته نیز با حمایت باشگاه توانست استعداد و توانایی واقعی خود را به والیبال ایران نشان دهد.

ایلشن داوودی‌پور اخیرا به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد تا سال خویش تکمیل شود. البته او در لیست نهایی موتا پائز جایی نداشت تا حضور در لیگ ملت‌های والیبال‌ را از دست بدهد. با این حال داوودی‌پور قطعا سال آینده انگیزه‌های زیادی برای درخشش و حضور در تیم ملی خواهد داشت.
 

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد