Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سید سعید شاهرخی» عصر شنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان همدان افزود: برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان اقدامی بزرگ، ارزشمند و دامنه‌دار برای قدردانی و پاسداشت خون شهدای گران‌قدر است و بدون شک روحیه ایثار و فداکاری آنهاست ‌که جلوه‌های زیبا را رقم می‌زند و این ویژگی مهم شهدا باید در کنگره نمود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جاری بودن ارزش‌های انقلابی در جمهوری اسلامی، مدیون خون شهدا است اظهار داشت: منش شهدا باید در قالب این کنگره فرهنگ، ترویج، تبلیغ و حفظ شود.

استاندار همدان افزود: بقای ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار امروز کشور مدیون حضور سرمایه‌گذاران ممتاز نظام اسلامی یعنی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

شاهرخی انتقال و ترویج روحیه فداکاری و ایثار شهدا به نسل جوان و آیندگان را از اهداف مهم این کنگره دانست و اظهار داشت: با توجه به اقدامات و برنامه‌هایی که صورت گرفته، کنگره هشت هزار شهید استان با دیگر کنگره‌های انجام شده متفاوت خواهد بود که نیاز به برنامه‌ریزی کارشناسی و دقیق دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه استان در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان تعیین شهدای شاخص در شهرستان و استان ادامه داد: معرفی و شناساندن شهید شاخص از اقدامات خوب و جدید این کنگره است. 

استاندار همدان اعلام کرد: کمیته های بیست گانه نقش محوری در پیشبرد اهداف کنگره دارند که نیاز است به شکل خلاقانه‌ای عمل کنند. 

شاهرخی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی مکلف‌اند نهایت همکاری با کمیته‌های بیست‌گانه و ستاد کنگره هشت هزار شهید استان را داشته باشند. 

انتخابات مظهر اقتدار کشور است

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور رویداد مهم و تاریخی است که باید نسبت به آن مسئول و احساس تکلیف کرد عنوان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات آبروی نظام است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.  

استاندار همدان یادآور شد: تکلیف است که به عنوان برگزار کننده انتخابات اصل بی‌طرفی و اصل قانون‌مداری جاری و اجرا شود تا مشارکت حداکثری رقم بخورد. 

شاهرخی با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار کشور است و باید تلاش کنیم این مهم تحقق یابد خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شاهد برگ زرینی دیگر در انقلاب اسلامی خواهیم بود. 

به گفته وی استان همدان به پشتوانه همراهی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی، ستاد انتخابات و هیات نظارت در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات رقابتی است.

استان همدان تاکنون حدود هشت هزار شهید والا مقام، ۱۰هزار جانباز، هزار آزاده، ۸۰هزار بسیجی و ۲هزار داوطلب در جنگ تحمیلی شرکت داشته‌اند.‌

برچسب‌ها مدافعان سلامت همدان شهدا استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدافعان سلامت همدان شهدا مدافعان سلامت همدان شهدا استانداری همدان سید سعید شاهرخی اخبار کنکور هشت هزار شهید استان استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند

استاندار کرمان گفت: متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه ضرورت دارد تا اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به ثبت آثار دفاع مقدس اقدام کند، اظهار کرد: در خصوص یادمان شهدای گمنام باید مکان‌یابی خوبی انجام شود. وی با تأکید بر اینکه در صورت درخواست دستگاه‌ها جهت تدفین شهید گمنام، اعتبار لازم برای ساخت یادمان شهید نیز دیده شود، افزود: نمادها باید حفظ شود، لذا در نقاطی که لشکر ۴۱ ثارالله عملیات انجام داده است نیز یادمان‌ها احداث شوند. استاندار کرمان در ادامه با اشاره به ابلاغ اعتبار چاپ و نشر کتاب شهدا از محل شرکت‌ها و بانک‌ها در سال‌جاری، صریح کرد: پیشنهاد می‌شود در این زمینه پروژه‌ها تعریف، مشخص و با مدیریت بنیاد حفظ آثار کار انجام شود. وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی، جلسات مکرر و انجام کارهای حقوقی، تصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است؛ البته جایگاه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این طرح محفوظ است و شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند. کد خبر 748577

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت