Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انلاین در حالی که پیش از این گفته می شد قبل از پرواز ملی پوشان به بحرین ۳ بازیکن از لیست تیم ملی خط خواهند خورد اما طبق گفته خورشیدی سرپرست تیم ملی،اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بدون بازیکن خط خورده راهی منامه خواهند شد.

با توجه به پروتکل‌های در نظر گرفته شده لیست تیم ملی در منامه بسته می‌شود و تیم ملی در کیش بازیکن خط خورده نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدرضا اخباری که امروز در دروازه تراکتور حضور دارد فردا به کیش بر می‌گردد و در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد.

کد خبر 604235 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست درخششی که از او انتظار می‌رفت را تکرار کند و همین موضوع باعث شده است که یکی از بازیکنانی باشد که احتمال جدایی‌اش از این باشگاه بسیار جدی به نظر برسد.

مشکلات مالی بارسلونا باعث شده است که این باشگاه چاره دیگری جز فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو نداشته باشد و بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسا مدعی شده‌اند که این ستاره برزیلی یکی از گزینه‌ها برای تامین بودجه است.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن در چنین شرایطی تصمیم گرفته که مدیر برنامه جدیدی به خدمت نگیرد و شخصا مذاکراتش با مدیران بارسا یا دیگر باشگاه‌هایی که ممکن است پیشنهادی در این تابستان به او ارائه کنند را پیش ببرد.

این اتفاق و تصمیمی بسیار نادر است و تعجب نزدیکان او و همچنین مدیران بارسا را به همراه داشته است و آنها باور دارند که پیش بردن مذاکرات بدون واسطه برای هر دو طرف بسیار دشوارتر و زمان برتر خواهد بود اما رافینیا مایل است که شخصا تمامی تصمیماتش در این زمینه را اتخاذ کند.

دیگر خبرها

  • باارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا؛ منچستریونایتد در صدر
  • پورمحمدی: گفتند شما بخورید و بخوابید، لیست شانا رأی می‌آورد /شنیدم ۴، ۵ نفر در دولت تصمیم نهایی را می‌گیرند /رائفی‌پور بیکار است، قالیباف زرنگ!
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران