Web Analytics Made Easy - Statcounter

این که هواداران پرسپولیس بیشاز دو میلیارد تومان در طرح حمایت از باشگاه مورد علاقه خود به پرسپولیس کمک کرده اند از یک طرف نشانگر محبوبیت عظیم پرسپولیس و روح بزرگ هواداران این تیم محبوب است و از طرف دیگر این نگرانی را به دنبال دارد که نکند این پول با سواستفاده از احساسات هواداران عاشق جمع و خرج هزینه های غیر ضروری شود، به خصوص که شایعه شده است با بخشی از این مبلغ پاداش بازیکنان را پرداخت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، درست است که مردم بنا به میل خود و نه از روی اجبار به پرداخت مبلغی می پردازند اما در روزگاری که سفره بسیاری از هوادارن تنگ است، کم شدن مبلغ ۶۶ هزار و ۶۶۶ تومان از سفره آنها اطمینان داشته باشید در معاش آنها ولو به اندازه یک وعده غذایی موثر خواهد بود.

نگارنده در سازمان بهزیستی استان تهران شاهد است مددجوی معلولی که مستمری او کمتر از ۴۰۰ هزارتومان است در التهاب عشقی که به پرسپولیس دارد، برای نجات و سربلندی تیمش حاضر است از یک وعده که چه عرض کنیم از چند وعده خود بزند و صرفه جویی کند و پولش را برای عشقش صرف کند اما آن که طراح و مبدع این طرح است آیا دلش رضا می دهد که پول پاداش میلیاردرها از سفره عاشقان فقیر و کم توان تامین شود؟ می گویند اجبار نیست و مبالغ اندک به چشم هوادار نمی آید، درست است اما شما که در این مملکت زندگی کرده و می دانید سفره های مردم در سه سال اخیر تا چه اندازه کوچک و قوت آنها تا چه اندازه تنگ شده و قدرت تامین معاششان تا چه حد آب رفته آیا دلتان می آید اینگونه کنید؟ آیا دلتان می آید از احساسات مردم بهره ببرید آن هم برای تامین چند میلیارد که آن را می توان به شیوه ای دیگر و از منبع دیگر تامین کرد؟!

قصد نداریم کاری کنیم و حرفی بزنیم که مدنظر مسئولان تیم پرسپولیس نباشد و هواداران را بر آشفته کند، مساله این است که در شرایط امروز این امر نه تحمیل که بهره برداری از احساسات افرادی است که به خاطر عشق خود حاضرند چنین عمل کنند. بحث ما این است که بین این هوادران کسانی هستند که در شرایط عادی برای شان سخت است چنین کنند و به خاطر این که شما احساسات آنها را تحریک کرده اید، برای عشق خود حاضرند از دارایی اندک خود خرج پرسپولیس کنند و هدف شان هم لذت بردن از کم شدن مشکل تیم است اما آنها باید هرچند اندک جور مدیران ناکارآمدی را بکشند که بازیکنان ناجور و ناساز و ناکوک را به پرسپولیس آورده اند؟ آیا روا است یک ششم مستمری یک معلول صرف زندگی لوکس کسانی شود که خودشان و اطرافیان آنها از کیسه بی حساب پرسپولیس بهره ها بردند؟ اگر مدیران به اندازه ۱۰درصد دقت بیشتری می کردند، برخی از آنها اگر طمع کمتری داشتند و برخی دیگر اگر مو را بهتر از ماست می کشیدند امروز ناچار نبودیم با حرکت نازیبای بهره برداری از یک وعده غذای عاشقان پرسپولیس که پول ۱۰ نفر آنها هزینه یک مراجعه آرایشگاه برخی از بازیکنان است، قلب تاریخ پرسپولیس را بسوزانیم.

می دانیم دیدگاه خیلی ها با ما یکسان نیست اما اگر آن چه من از عشق هوادار معلول دیدم و روایت کردم را شما می دیدید، شاید با من هم نظر بودید…

وقتی می بینم معلولی که زیرنظر بهزیستی ماهانه ۴۰۰ هزار تومان مستمری می گیرد، با عشق خالص خود به پرسپولیس، ۶۶ هزار تومان از این مبلغ اندک را به حساب پرسپولیس می ریزد، خودم را نه به عنوان یک ورزشی نویس یا تاریخ نگار ورزشی که به عنوان یک مددکار اجتماعی مسئول می دانم به بازیکن پرسپولیس بگویم لطفا قدر این هوادار را بدان و به مدیر پرسپولیس یادآوری کنم مبادا پول جبران کمبودهای شما، قوت هوادار را از این هم کمتر کند؟

(عکس فوق تزئینی است و ارتباطی با فرد مربوط به عنوان مطلب ندارد)

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد