Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار شد کمک مجددی خارج از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص پاداش مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی و اینکه این موضوع برای دولت آینده مشکل‌ساز خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: به نظر ما پاداش اعلام شده مبالغ منصفانه و خوبی هستند و مشکلی در دولت آینده ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برآوردی که داریم پاداش‌های اعلام شده احتمالا معادل پاداش‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ خواهد بود و با توجه به این که دولت قبلی ۳ سال پیش این مبالغ را پرداخت کرده، مطمئنا دولت جدید در سال ۱۴۰۰ نیز توان پرداخت این پاداش‌ها را دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رد صلاحیت زهرا اینچه درگاهی، رییس فعلی فدراسیون ژیمناستیک فراقانونی بوده، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان دست‌های پشت پرده در این رد صلاحیت دخیل نبوده است. در کمیسیون تطبیق صلاحیت‌های مدیریتی افراد که نامزد تصدی ریاست فدراسیون‌ها هستند بر اساس آیین‌نامه ماده ۱۰ تاسیس قانون سازمان بازرسی عمل می‌کنیم. همانگونه که اطلاع دارید این قانون لازم الاجراست. از آنجایی که بازرسی کل کشور در نامه‌ای درخواست کرده بود که صلاحیت اینچه درگاهی در کمیسیون تطبیق تایید نشود، رد صلاحیت او اعلام شد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه «آیا انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در این دولت برگزار می‌شود؟» تصریح کرد: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک بستگی به این دارد که صلاحیت‌های حراستی نامزد‌ها چه زمانی تایید شده و به دستمان برسد و گفتن زمان دقیق برگزاری مجمع غیرقابل پیش‌بینی است.

علی‌نژاد درباره کمک مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه حضور تیم ملی در رقابت‌های حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دادیم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه‌ تصمیم بر این شد که از تسهیلات وزارت ورزش و جوانان ۲۰ میلیون میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک شود که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن را از خزانه دریافت کرده و به حساب فدراسیون فوتبال پرداخت کرده‌ایم و تا دو سه روز آینده ۱۰ میلیارد بعدی نیز به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهد شد. علاوه بر این هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه شده، در نظر داریم جدا از کمک مالی و بودجه وزارت ورزش بتوانیم مبالغی را ظرف سه روز آینده بگیریم تا پرداختی مجددی به فدراسیون فوتبال داشته باشیم. فکر می‌کنم با هماهنگی بین عزیزی‌خادم و  خزانه کل کشور بتوانیم جدا از ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های مالی دیگری را نیز به فدراسیون فوتبال داشته باشیم.

علی‌نژاد در پایان گفت: من اصلاً نمی‌دانم برخی بر چه مبنایی از کمک مالی ۵۲ میلیاردی به فدراسیون فوتبال صحبت می‌کنند، اساساً تا جایی که بتوانیم به فدراسیون فوتبال کمک خواهیم کرد. امروز با نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه جلسه داشتند و قرار شد کمک مجددی خارج از اعتبارات وزارت ورزش به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی علی نژاد وزارت ورزش فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی علی نژاد مهدی علی نژاد وزارت ورزش فدراسیون فوتبال حساب فدراسیون فوتبال واریز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال میلیارد تومان پاداش ها علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان