Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:10:17 GMT

سراجی: فوتسالیست ها به زودی واکسن می زنند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۵۵۴۱

سراجی: فوتسالیست ها به زودی واکسن می زنند

 به گزارش ایرنا، «مهرداد سراجی» روز شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تیم ملی هم اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد تا بتوانند در تمرینات به شرایط ایده‌آل برسند. متاسفانه تیم ملی نتوانسته دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشد و این موضوع مربوط به شیوع کرونا میشود. البته ما به گذشته نگاه نمی‌کنیم و نگاهمان به آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید از فوتسال حمایت کنیم تا اردوها به بهترین شکل و در زمان خود برگزار شود. اگر اردوها منظم برگزار شود تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در جام‌جهانی خواهد گرفت.

 وی در خصوص برگزاری تورنومنت های دوستانه بیان داشت: تاکنون مسابقات دوستانه با ژاپن قطعی شده است. عمان و ارمنستان نیز در حال حاضر آمادگی خود را برای حضور در تورنمنت شیراز اعلام کردند. ۲ یا سه تورنمنت دیگر نیز در حال بررسی است. امروز نامه‌ای از تایلند دریافت کردیم و باید آن را بررسی کنیم. 

سراجی اضافه کرد: جا دارد یک بار دیگر از اهالی فوتسال تشکر کنم که مرا پذیرفتند. پیغامهای خوبی از آنها دریافت کردم و جلساتی با آنها داشتم که باید ادامه پیدا کند را تا فوتسال را به جایگاه اصلی خود برسانیم. تلاش می‌کنیم تا با کمک اقدام های علمی و سند توسعه فوتسال که در دست تدوین است و به زودی رونمایی خواهد شد، فوتسال را بالا ببریم.

 او در خصوص تزریق واکسن کرونا به تیم ملی فوتسال گفت: مسابقات بحرین برای تیم ملی فوتبال در پیش بود و آنها باید زودتر این کار را می کردند. مکاتبات انجام شده و تا قبل از جام جهانی فوتسال واکسن زده خواهد شد. در این خصوص جلسه‌ای با وزارت ورزش داشتم و از آنها قول مساعد گرفتم که این اتفاق در موعد مقرر رخ دهد.

 رییس کمیته فوتسال در مورد به فروش رساندن ساختمان کمیته فوتسال اظهار داشت: سوال من این است که چرا یک موضوع غیر اصلی به یک موضوع اصلی تبدیل می‌شود؟ آیا کمیته فوتسال مسوول فروش این ساختمان است؟ خیر. مسوولیت‌های کمیته فوتسال مشخص است مانند استعداد یابی و یا رسیدگی به تیم ملی و چیزهای دیگر. کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که ساختمان تشکیلاتی فوتسال به مرکز ملی فوتسال انتقال پیدا کند تا تمام اقدامات اداری در آنجا انجام شود. تصمیماتی نیز در خصوص ساختمان مرکزی فدراسیون فوتبال دیگر ساختمان‌های پراکنده این فدراسیون گرفته خواهد شد.

سراجی تصریح کرد: جا دارد از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم که به پرداخت پاداش های تیم ملی فوتسال توجه ویژه داشت و این اقدام را عملی کرد. حتی پاداش مربوط به رده های پایه نیز پرداخت شد که جای تشکر دارد. باید از رسانه ها پرسید که چرا این اقدامات مورد توجه قرار نمی گیرد. وظیفه ما این است که مسایل حاشیه ای را از تیم ملی دور کنیم و انشالله با دعای خیر مردم نتایج خوبی در جام جهانی به دست آید.

او درباره حواشی اردوی کیش گفت: قبل از اینکه به این موضوع بپردازم باید اعلام کنم که اردوی برای تیم ملی فوتسال در کیش تدارک دیده شده است و مرحله دوم اردوها در آنجا برگزار خواهد شد. در مورد اردوی تیم ملی فوتبال نیز حضور طرفداران در فرودگاه از سر شوق آن ها به تیم ملی است و برخی حواشی نیز باید از نزدیک بررسی شود. کیش نزدیکترین آب و هوا را بحرین دارد و تیم ملی باید با این آب و هوا وقف پیدا کند.

برچسب‌ها کمیته فوتسال تیم ملی فوتبال مهرداد سراجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته فوتسال تیم ملی فوتبال مهرداد سراجی کمیته فوتسال تیم ملی فوتبال مهرداد سراجی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟

ایتنا - پژوهشگران انگلیسی که اولین واکسن سرطان مبتنی بر فناوری نوآورانه «ام‌آر‌ان‌ای» را برای درمان ملانوم یا سرطان پوست آزمایش کرده‌اند می‌گویند این ماده در درمان دیگر سرطان‌ها نیز آزمایش می‌شود.
کتر هدر شاو، محقق ملی هماهنگ‌کننده این کارآزمایی، می‌گوید این تزریق‌ها پتانسیل درمان افراد مبتلا به ملانوم را دارند و در سرطان‌های دیگر از جمله ریه، مثانه و کلیه آزمایش می‌شوند.

این واکسن سفارشی که "نئوآنتی ژن درمانی فردی" نامیده می‌شود، برای تحریک سیستم ایمنی بدن طراحی شده تا بتواند با نوع خاص سرطان و تومور هر بیمار به طور جداگانه مقابله کند.

دکتر شاو می‌گوید: "این یک درمان کاملاً فردی است که برای هر بیمار به صورت اختصاصی ساخته می‌شود. ساختار واکسن با ژنتیک مخصوص تومور آن فرد هماهنگ است."

این واکسن به سیستم ایمنی آموزش می‌دهد تا پادتن‌هایی برای حمله به آنتی‌ژن‌های سلول‌های سرطانی بسازد. برای طراحی آن، نمونه تومور بیمار برداشته شده و دی‌ان‌ای آن توالی‌یابی می‌شود که در این فرآیند از هوش مصنوعی نیز استفاده می‌شود.

نتایج آزمایش‌های مرحله دوم نشان داد احتمال مرگ یا بازگشت سرطان در افرادی که این واکسن را همراه با درمان ایمونوتراپی دریافت کردند، نسبت به گروه کنترل تقریباً نصف (۴۹ درصد) کاهش یافته است.

در این مرحله نهایی کارآزمایی که توسط بنیاد NHS لندن هدایت می‌شود، بیماران هر سه هفته یک بار یک میلی‌گرم از واکسن ام‌آر‌ان‌ای را به همراه دوز دیگری از ایمونوتراپی برای حدود یک سال دریافت خواهند کرد.

فناوری ام‌آر‌ان‌ای پیش از این در تولید واکسن‌های کرونا نیز استفاده شده بود. اکنون محققان امیدوارند با بهره‌گیری از همین فناوری، بتوانند انقلابی در درمان سرطان‌ها به وجود آورند.

دیگر خبرها

  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی