Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امروز در مراسمی از سردیس محمود حریری بنیانگذار باشگاه سپاهان و محمود یاوری پیشکسوت فقید این باشگاه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، مراسم رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری موسس باشگاه سپاهان اصفهان و سردیس مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فقید این باشگاه امروز و همزمان با روز گرامیداشت فرهنگ پهلوانی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم محمود حریری باشگاه شاهین را در سال 1332 در اصفهان تأسیس کرد که بعدها به سپاهان تغییر نام داد.

در این مراسم که با حضور خانواده مرحوم حریری و یاوری، تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و بازیکنان سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان و همچنین محرم نویدکیا و علیرضا مرزبان برگزار شد، مدیرعامل باشگاه سپاهان با گرامیداشت هفدهم شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اظهار داشت: مفتخر هستیم که نام و یاد دو اسوه اخلاق باشگاه سپاهان که منش آنها منشی پهلوانانه بود در ورزشگاه نقش‌جهان گرامی بداریم. ورزشگاه نقش‌جهان بزرگ‌ترین پروژه فوتبالی پس از انقلاب است که تندیس چهره بزرگ مبارزه با تروریسم و قهرمان انقلاب اسلامی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز چون نگینی در آن می‌درخشد.

محمدرضا ساکت افزود: شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل آن در تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان نقشی اساسی داشتند و هم‌اکنون نیز قصد دارند با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان دهکده نیمه‌تمام المپیک اصفهان را تکمیل کنند.

سپاهان در کردان اردو می‌زند/ آخرین وضعیت مصدومیت خلعتبری و نورافکنمهدوی: شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان برابر است/ تیمِ نویدکیا به این زودی قافیه را نمی‌بازدطاهرزاده: پرسپولیس باید در زمین حرفش را بزند/ ممکن است ذوب‌آهن و استقلال برای سپاهان بازی کنند

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان کمر همت بسته و تکریم پیشکسوتان، تدوین تاریخ شفاهی باشگاه سپاهان، سازماندهی امور پیشکسوتان و ارائه الگویی جدید در تکریم آنها و تدوین تاریخ باشگاه را در دستور کار قرار داده است. امروز علاوه بر رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری و مرحوم محمود یاوری مراحل آماده‌سازی موزه باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان را با رونمایی از غرفه جمعی از بازیکنان سال‌های گذشته از جمله محمد برزمهری، محمود کریمی، فرهاد بهادرانی، محمد سواری و مجید بصیرت و غرفه یادمان مرحوم حریری و مرحوم یاوری آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: شرکت فولاد مبارکه در کنار تلاشی سخت برای مبارزه با تحریم و رسیدن به استقلال اقتصادی، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است. این مجموعه پرتوان زیر تیغ تیز تحریم راست‌قامتانه ایستاده است و در خط مبارزه با وابستگی تلاش می‌کند. شرکت فولاد مبارکه به عنوان نماد عینی انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پشتیبان بزرگ سلامت در کشور، تأمین‌کننده اکسیژن تمام بیمارستان‌های حاضر در خط مبارزه با کرونا، حامی ورزش همگانی، حامی آموزش و پرورش، کمک‌کننده به گسترش بهداشت عمومی و یاری‌رسان در آزادی زندانیان غیرعمد است.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه نقش جهان باشگاه سپاهان مرحوم محمود محمود حریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

با صعود سپاهان، این تیم در کنار تراکتور، چادرملو، ملوان، هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899965

دیگر خبرها

  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد