Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردیس مرحوم محمود یاوری و مرحوم محمود حریری در ورزشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد رضا ساکت در آیین رونمایی از سردیس مرحوم محمود یاوری و مرحوم محمود حریری در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: استانداردها توسط مردان بزرگ شرکت فولاد مبارکه و مدیران محترم سال های ماضی باشگاه فولادمبارکه و مدیران و معاونین این مجموعه به خدمت ورزش ملی و بین المللی کشور در آمده اما افتخار ویژه‌ای بر سینه ورزشگاه نقش‌جهان میدرخشد و آن تندیس مرد بزرگ بین‌المللی انقلاب اسلامی، بزرگ مرد مبارزه با تروریسم، قهرمان انقلاب بین المللی اسلامی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که همچون نگینی در نقش جهان برای همیشه به امانت نهاده شده و پیام برادری، تلاش، غیرت و همت را به ورزشکاران شایسته ما میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیار خرسندم که به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین از طرف برادر عزیزم جناب آقای مهندس عظیمیان مدیر عامل متعهد و پرتلاش شرکت فولاد مبارکه که نقش اساسی را ایشان و دیگر مدیران عامل شرکت فولاد مبارکه در تکمیل این پروژه داشتند و اکنون نیز همت کرده‌اند تا بتوانند با کمک اداره کل ورزش و جوانان قسمت‌های دیگر این دهکده را کامل کنند به نمایندگی از ایشان، معاونین و مدیران ارزشمند شرکت فولاد مبارکه، اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، جناب آقایان لطفی، پزشک، فخرزاده و افضل و تمامی مسئولین و مدیران و معاونین باشگاه فولاد خدمت پیشکسوتان و چهره‌های فرهیخته و خانواده محترم استاد حریری، خانواده محترم استاد محمود یاوری، صمیمانه خیرمقدم و سپاسگزار باشم.

ساکت افزود: مدیرعاملان سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جناب آقایان هاشم‌رضایی، تابش، ترابیان، نیکفر، طاهری، باقریان، خلیلیان، رحیمی، فرود احمدی و تاج بدون شک در مسیر موفقیت‌های مختلف این باشگاه نقش برجسته دارند و از حضور جمعی از این عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه اصفهان نماد عینی انجام مسئولیت‌های اجتماعی است. این شرکت در کنار تلاش سخت برای مبارزه با تحریم و استقلال اقتصادی، خط مقدم استقلال اقتصادی به ایفای مسئولیت های اجتماعی نیز می‌پردازد.

وی تصریح کرد: در تمامی شرکت فولاد مبارکه برای تولید و استقلال صنعتی تلاش می‌کنند و خودکفایی و تولید ملی را هدف گرفتند. شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل شرکت مجموعه پرتوان زیر تیغ شدید تحریم، راست قامتان ایستاده است. ساکت در ادامه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه نماد عینی انجام مسئولیت‌های اجتماعی است.

این شرکت پشتیبان بزرگ سلامت در سراسر کشور، تامین کننده اکسیژن تمامی بیمارستان‌های اصفهان و حاضر در خط مبارزه با کرونا است. حمایت از ورزش همگانی، آموزش و پرورش، زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان پزشک سلامت مبارزه با تروریسم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه مرحوم محمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تشکیل شوراها نماد برجسته این فرایند مردم سالاری است، گفت: ارتقای فرایند حل و فصل مشکلات شهر و مردم در شوراها و رشد و جان‌بخشی به نظام شورایی در کشور می‌تواند یکی از مزیت‌های بزرگ برای کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در همایش رؤسای شوراهای اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از امتیازات بارز نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری و انجام امور مردم و اداره کشور توسط خود مردم بوده است و تشکیل شوراها نماد برجسته این فرایند مردم سالاری است.

وی افزود: مردم اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب می‌کنند، بنابراین انتظارات آن‌ها از انتخاب‌هایشان بالا است و باید دید چقدر زمینه حل و فصل مشکلات شهر و مردم در شوراها وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ارتقای این شرایط و رشد و جان‌بخشی به نظام شورایی در کشور می‌تواند یکی از مزیت‌های بزرگ برای کشور باشد، تصریح کرد: با وجودی که شوراها ۲۰ سال دیرتر از زمان فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸ تشکیل شد و همین یکی از نقاط ضعف شوراها محسوب می‌شود، اما در این ۲۵ سال خدمت توانسته است جای خود را در حل و فصل مسائل باز کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مشارکت مردم در امور گفت: امیدواریم مجموعه حاکمیت و قوای سه‌گانه در نظام و خود شوراها به کیفی شدن شوراها کمک کنند و روز به روز شاهد ارتقای جایگاه، بالندگی و کیفی‌شدن شوراها باشیم و خیرات و برکات آن متوجه مردم شود.

کد خبر 750148

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد