Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:56:04 GMT

قرنطینه کامل سرپل ذهاب محتمل است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۵۸۷۱

قرنطینه کامل سرپل ذهاب محتمل است

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با ارتباط تصویری استانداران برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در استان کرمانشاه شرایطی پیش آمده هرگاه پیک کرونا نزولی می‌شود، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار کمرنگ شده که ممکن است بسترساز ورود کرمانشاه به پیک پنجم ویروس کرونا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس گزارش‌های حوزه نظارت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسمات عروسی و عزا اصلاً مناسب نبوده و تداوم این وضعیت سلامت شهروندان را با خطر جدی روبرو می‌کند.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام تبلیغات انتخابات اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دستورالعملی تنظیم و به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کرده که بر اساس آن هر نامزدی از این دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف کند قطعاً به عنوان یک تخلف انتخاباتی قلمداد شده و برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو با توصیه به مردم برای پرهیز از مسافرت افزود: این دستورالعمل از روز چهارشنبه ابلاغ می‌شود و مطابق آن، کسانی که به محدودیت‌ها بی اعتنا باشند مشمول جریمه‌های بسیار سنگین می‌شوند.

بازوند با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور است، عنوان کرد: این وضعیت بسیار نگران کننده است و باید هرچه سریع‌تر تصمیماتی اتخاذ شود که این موج کرونا از سرپل ذهاب به شهرهای دیگر استان کرمانشاه سرایت نکند.

وی با بیان اینکه ظهر فردا جلسه‌ای در این رابطه برگزار و احتمال قرنطینه کامل سرپل ذهاب وجود دارد.

گفتنی است، بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت شهرستان سرپل ذهاب از لحاظ میزان شیوع کرونا قرمز است و شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، کنگاور، سنقر وکلیایی، جوانرود، هرسین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر در وضعیت زرد قرار دارد.

کد خبر 5223361

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هوشنگ بازوند ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اسلام آباد غرب سرپل ذهاب ثلاث باباجانی هرسین پاوه گیلانغرب انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد