Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که این تیم باید در نقل و انتقالات حساب شده عمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد هفته گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف ویارئال رفت و نهایتاً بعد از یک جدال ماراتن گونه در ضربات پنالتی از حریف خود شکست خورد تا فصل برای شاگردان اوله گنار سولسشر بدون کسب هیچ جامی تمام شود و یک ناکام بزرگ دیگر برای شیاطین سرخ به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم باید در تابستان تقویت شود. او در این باره گفت: " اگر به من بود یک مدافع میانی می خریدم. شاید اگر شما بتوانید این بازیکن را جذب کنید، مارکینیوش گزینه بسیار خوبی باشد. البته در مورد رافائل واران نیز به خاطر تجربه بالای او بحث هایی مطرح می شود.

 

از طرف دیگر من افرادی نظیر دکلان رایس و جیدون سانچو را نیز مد نظر قرار می دادم. اینها بازیکنانی هستند که باعث پیشرفت منچستریونایتد خواهند شد. سرمربی باید تصمیمات بزرگی بگیرد چرا که وقتی این بازیکنان می آیند برخی دیگر باید نیمکت نشین شوند."

 

 

 

 

فردیناند در ادامه گفت: "شما نباید فقط به سطح و توانایی بازیکنی که می خواهید به خدمت بگیرید نگاه کنید، بلکه شخصیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید شخصیت های مناسب را به تیم خود بیاورید که می خواهند تیم را جمع و جور کنند و بازیکنان اطراف خود را هم بهبود بببخشند. همیشه لازم نیست بازیکنی داشته باشید که بر تیم مسلط باشد و همه کار انجام دهد. گاهی اوقات باید نوع مناسب یک بازیکن را به خدمت بگیرید."

منچستر یونایتد ریو فردیناند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ریو فردیناند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی